pondělí 3. prosince 2012

Pejsci

Už je fakt pořádná zima! Ale v Ústí neni sníh a to mě dost štve... Se sněhem je ta zima mnohem snesitelnější mi příjde... Aspoň je všechno krásně bílý :) Já prostě miluju sníh!
A proti zimě to chce pořádnou výbavu... Já jsem letos sháněla šálu a nebylo to snadný - neměla jsem totiž přesnou představu jakou šálu bych chtěla... No ale pak jsem uviděla tuhle a bylo to jasný :) Pejsci prostě!
Šála je z h&m kabát ze Zary punčochy z Lindexu a boty ccc...
A takhle vypadám většinu zimy - hrozně mi slzej oči jak foukne studenej vítr... No děs!
A co vy jak to máte se zimou? Máte rádi sníh? A už máte všechny kousky pořádný zimní výbavy?

Mějte se krásně!
Alice

17 komentářů:

  1. ta je skvěle infantilní jéé

    OdpovědětVymazat
  2. V těch punčochách musí být strašná kosa, ne? Jak jsou děrované... vrstvit!!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no byla jsem spíš vevnitř takže dobrý ale příště si pod ně vezmu ještě tělový :) dík za péči! :)

      Vymazat
  3. S tim slzením očí to mam úplně stejně.
    Kabát má skvělou barvu, taková by se mi hodila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je to otrava co?
      a mě na něm zaujala právě taky barva :) ale je už z loňska... a dík!

      Vymazat
  4. Alice, ty máš stejné boty jako já!
    Jak si to představuješ! :D

    OdpovědětVymazat
  5. - salu schvaluju ! je vic nez bozi ! taktez jsem mela nutkani si ji poridit .)

    ale priste to korunuj cepici, at nam te zase neodvezou do nemocnice (!!!)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano mamí! :) děkuju moc jsi zlato :)

      Vymazat
  6. Sal je nadherny :) V zime nosim dioptricke okuliare, aby mi neslzili oci /teda mala by som ich nosit cely rok/ :)
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no brýle nenosim takže prostě musim slzit dál :D a děkuju!

      Vymazat
  7. Ta šála je skvělá! :) Sníh miluju,jsem ze Šumavy,takže tady už se pomalu lyžuje.. :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju! no já jsem z Jizerek a tady je taky spousta snhu :) krása!

      Vymazat
  8. the sacrf is truely lovely very eyecatchy and i like your header
    you seem to love rabbits <3

    want to follow each other? i will defiently follow back

    my blog:
    http://thebizarrebirdcage.blogspot.de/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. thank you! and yes im crazy for rabbits :)

      Vymazat
  9. - sami paci[moc!] to tvoje zladenie :]

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.