sobota 22. prosince 2012

Cukrátko

Hrozně dlouho jsem nic nepřidala a důvod je prostý - hrozně si užívám a mám se skvěle a nestíhám nic jinýho :) A taky je venku pořád šedivo a brzo tma takže nestíhám fotit... Tyhle fotky vznikly jen tak narychlo před odchodem do hospody ale snad to nevadí :)
Cukrátko je nejlepší a hrozně mě baví jak na něj všichni reagujou :) Maison Martin Margiela + h&m samozřejmě...
A jinak taky sukně ze sekáče a moje nový nejoblíbenější triko - šedá a dlouhej rukáv na zimu to nejlepší :) A je slev z h&m - takže za 70kč radost veliká!
A mám uplně skvělou vánoční náladu! Dneska jsem poprvé snídala vánočku máme lednici narvanou dobrotama a spoustu nejlepšího cukroví... A zítra ozdobíme stromeček!

Máte vánoční náladu? Já tohle období prostě miluju :)

Mějte se krásně a užívejte si!
Alice

18 komentářů:

  1. naprosto skvělý psaníčko!
    vánoční náladu si teď vnucuju balením dárků :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju! jo balení to mě ještě čeká...

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. já jsem hrozně šťastná že ho mám :)

      Vymazat
  3. Ty jo, jsem nevěděla, že je tak velikej.. :D To vypadá možná trošku děsivě... :D Ale jako z nějakého cool scifi!:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D to je vtipný! mě právě ta velikost hrozně baví :)

      Vymazat
  4. - cukrkandl mnam !
    ale ne vetsi, nez-li ty !

    a to nejsem na sladky ,)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já taky nejsem na sladý ale tenhle cukřík to je láska :) a děkuju! :)

      Vymazat
  5. Taky tohle období miluji a těším se na zitřek :)
    A Tobě přeji krásné Vánoce!! :)

    OdpovědětVymazat
  6. jezis ty si tak priserna, vzdy kdyz se omylem dostanu na tvuj blog chce se mi plakat a zaroven smat. Vetsi priseru nez jsem ty neznam :D

    OdpovědětVymazat
  7. hrozne ti to prajem ze ho mas! :*
    mam najviac vanocnou naladu! nic nerobim, cely den jem a este mi aj daju darky! tak najviac super, ne? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no fakt najviac super! hrozně si užívám :)
      a díííík! :)

      Vymazat
  8. To je VE-LI-KÉ! Vejde se do něj spousta užitečných věcí jako ... jeden pár botů navíc, svačina a pakl papírových kapesníků a dvě zlaté cihličky? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. bez kapesníků nevycházím takže ty určitě no a když ty boty budou skládací k svačině si dám jen bonbón tak to jó! ale zlatý cihličky jsem nezkoušela tak nevim :D
      ale vážně - vejde se do něj všechno co potřebuju jenom foťák né bohužel...

      Vymazat
  9. Cukrátko parádní. : ) Co já v MMM utopila peněz, achjo!

    OdpovědětVymazat
  10. Wow, to vydím úplně poprvé, připadám si strašně pozadu, ale "are you serious? Its amazing..:D

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.