středa 28. listopadu 2012

Věci věci věci

Nic nestíhám chtěla bych se pořádně vyspat a venku je šedivo! No takže člověk si potřebuje udělat nějakou tu materiální radost to je jasný :) (Aneb ano důvod se vždycky najde :) )
Moje v současný době nejmilovanější věc je tenhle nádhernej candy bag... O jeho získání jste si mohli přečíst u Olgy - napsala to fakt skvěle a já jsem jí vážně vděčná že ho pro mě získala! Maison Martin Margiela a H&M samozřejmě...
Další nákupy - příprava na zimu... Svetr triko a punčochy jsou z Lindexu a šála a návleky z H&M...
Taky můj telefon potřeboval něco novýho a tohle kožený pouzdro bylo na asosu ve slevě takže jasná věc :)
No a tohle je důvod proč jsem se poslední dobou nehlásila... Včera jsem měla předposlední a dneska poslední zkoušku svýho vysokoškolskýho života! Jako na jednu stranu - héééj paráda mám to! Ovšem na druhou stranu - sákra teď už "jenom" státnice a diplomka a konec skvělýho studentskýho života... No je to složitý... Ale zítra jedu do Prahy a uplně hrozně moc se těšim!

A co vy jako materiální radost jste si v poslední době udělali?

Mějte se krásně!
Alice

30 komentářů:

  1. Prijd mi zamavat na Florenc, odjizdim v 11 vecer :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsem ráda že jsme se ještě viděly :)

      Vymazat
  2. WAAAAAAAAAAAAAAAt??? ty ho mas? no ale teraz ako fakt zavidim! kde byvas?!??!? ://
    hah, ale nie! super, tesim, aspon niekto si ho zasluzi, ked uz teda si tam sla tak skoro vyckavat :*
    muah <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D hele přečti si odkaz na Olgu - já v tý frontě nestála :D

      Vymazat
  3. To není fér..na mě Candy bag nezbyl:(nééé přeju ti ho..ale chci ho u tebe vidět v outfit postu!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ale tobě zase nejvíc sluší to body :) a outfit post se zatim nedaří kvůli počasí no ae budu se snažit! a dík!

      Vymazat
  4. - a priste cukrátko v akci ! ,)

    OdpovědětVymazat
  5. candybag největší závost pořád trvá!

    OdpovědětVymazat
  6. haha! psanicko ma uz svoje miesto na tvojom blogu ;) moje body je mi male :DD ale taky bude mat vyuzitie ...snad raz :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no jasná věc :) a to je mi teda líto!

      Vymazat
  7. candy bag vypadá mega super !

    OdpovědětVymazat
  8. Ali, a co děláš za vysokou?
    Já jsem teď v prváku a příští týden mám svou první zkoušku, takže Ti tu tvou poslední docela závidím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. studuju historii na ff v ústí nad labem :)
      a držim to palce to zvládneš! a až budeš za pár let končit budeš to vidět jako já... achjo kéž bych byla v prváku!

      Vymazat
  9. Můžu se zeptat kolik ta candybag stála? Je nádherná!!! Z.

    OdpovědětVymazat
  10. Gratulace ke zkouskam! I kdyz je pravda, ze konec skoly je dost na prd, mne hrozne chybi. Clovek si leta nepreje nic jineho nez to mit za sebou, ale pak prijde takove prazdno... Kazdopadne, tu candybag ti preju, zaslouzis si ji a ten mint svetr chciiii! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju! a právě no jsou to takový rozporuplnný pocity...
      a svetr je z Lindexu a ten v Holandsku neni jestli se nepletu - ale určitě natrefíš na podobnej :)

      Vymazat
  11. poslední zkoušku? wow! gratuluju :)
    mě čekají ještě úplně všechny v posledním ročníku.. všechny. achjo :D
    see u today!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dík! no já jdu v lednu ke stánicím takže jsem musela odevzdat index už taže jiná šance než ty zkoušky udělat nebyla :D a držim palce!

      Vymazat
  12. candy bag je uzasna:) ale uprimne, bojim se, ze se odre, jaky je material?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky! no je to umělotina ale zatim se zdá v pohodně :)

      Vymazat
  13. jakože barva toho svetru je víc než úžasná!

    quietus.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju - zvažovala jsem ještě světle fialovou ale tahle vyhrála :)

      Vymazat
  14. Haha it's top !
    Can we follow each other ?? I love australian blog
    Kisses

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. thanks! and i dont do follow each other sorry...

      Vymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.