neděle 11. listopadu 2012

To nejlepší a to nejhorší

Teda to jsem se ale dlouho neozvala... Měla jsem pro to ty nejlepší a ty nejhorší důvody...
Z toho positivního - byl tady na návštěvě můj F. takže jsem si hrozně moc užívala a byla jsem nekonečně šťastná... Z toho jsou taky tyhle procházkové fotky - za šest let v Ústí jsem poprvé byla takhle blízko u Labe :D
Měla jsem na sobě asi všechno z h&m... Nová je kočičková čepička který jsem prostě nemohla odolat :)
No a potom se všechno pokazilo... F. musel zase odjet a já dostala brutální angínu... Od pondělí jsem ležela v nemocnici s kapačkou penicilinu no hrozný! Dneska mě pustili ale antibiotik se ještě chvíli nezbavim... Už si fakt musim pořídit pořádnou šálu a vytáhnout zimní kabát...

A teď budu odpočívat a pročítat si vaše blogísky mám po tejdnu bez netu uplně nedostatek :D

Mějte se krásně!
Alice

31 komentářů:

  1. chutná čiapka :)

    www.karissaworld.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Ta ciapka je perfektna :)

    OdpovědětVymazat
  3. tak to prajem skoré uzdravenie krásko

    OdpovědětVymazat
  4. Aličko, babuš se, ať nám tu zimu přežiješ :-)
    Běda ti, lítat venku bez šály, rukavic a tak :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano ano musím se pořádně babušit!

      Vymazat
  5. Hrozně moc ti to sluší a především na těch fotkách vypadáš moc šťastná! :)) (A mám tvůj blog asi nejraději ze všech :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. byla jsem fakt hrozně šťastná :) a děkuju moc váim si toho!

      Vymazat
  6. teda, snad budeš brzy úplně fit!**

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky doufám fakt mě to štve tohle... děkuju!

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. ano! piju čaj a odpočívám :) dík!

      Vymazat
  8. ah :'( no ale aspon ze uz si ako tak zdrava...
    a s usmevom na perach! :) ved sa zase uvidite, neboj <3

    OdpovědětVymazat
  9. jéé ta čapka je super:)přeju hodně sil!

    OdpovědětVymazat
  10. škoda toho velkého trička... mít upnutější, vypadalo by to lépe s tím sakem... angíny jsou pěkně na nic a trvaj dlouho! máš moooc pěkný botky! grhh... takový nějaký sháním!

    ...Kamila Suns :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je to takovej velkej svetr a právěže mě to takhe baví :) boty jsou z ccc zkus tam kouknut!

      Vymazat
  11. krásné fotky :) aspoň ti bolo pár dní skvele s F. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Moc pěkně zkombinované - tady jsou ty hutnější punčochy naprosto v pořádku a na svém místě. A jejich barva je moc fajn.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc! v zimě milju tyhle tlustý je v tom teplejc ne v kalhotech :)

      Vymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.