pondělí 19. listopadu 2012

Módní peklo

Znáte nyx? Nyx je podle vlastní definice komunitní server určený pro lidi, kteří se chtějí něco dozvědět a zároveň ostatním něco dát. Nyx je taky uzavřená komunita tak vás musí někdo pozvat. (Nehrajeme si na systém pro každého - stačí nám být serverem pro tu část lidí, kterým se podařilo pochytit alespoň základy slušného chování - tohle by mělo být jasné každému, kdo by se na Nyx chtěl dostat.) Na nyxu je taky jedna diskuze co se jmenuje Módní peklo. (Jestli vám to připomíná jednu stránku není to náhoda jsou v tom stejný lidi...) No a v té diskuzi se spousta lidí pod spoustou přezdívek baví o tom kdo se hnusně oblíknul - samozřejmě se spoustou fotek. Jsou to často různé české hvězdičky nebo smích nad people of walmart nebo hromadné posílání do blázince lidí z hel-looks.com a taky takový to klasický modelky jsou anorektičky/lidi v tramvaji smrděj/džíny a šusťákovky jsou fuj. 
A proč o tom píšu já a tady? Jsem totiž na nyxu dóst slavná. Mám dokonce super přezdívku - Hřibohlava. Jde o pozůstatek z doby kdy jsem měla tenhle účes. (Tuhle fotku mám hrozně ráda je od Evičky Doškové) Ta přezdívka mi příjde hrozně vtipná - víte mně celej gympl nikdo neřek jinak než "Houba" a mám dokonce na kotníku vytetovaný houby takže to je jak návrat do mládí :D
No dál už to neni tak vtipný... Víte o tom že se o mně na nyxu píše vim už dost dlouho a už mě to nebaví... Zajímá mě jestli si myslej že jsem tak natvrdlá že když mám za den 100 návštěv z jedný stránky tak si jako nezjistim co je to za stránku a nepodívám se tam... Ono nechat se pozvat na nyx neni až tak složitý...
Takže když jsem si nyx rozklikla po návratu z nemocnice a přečetla si novou dávku hnoje na mojí osobu začalo to ve mně vřít... Už jsem se dočetla že mám ksicht jako vesnická nána a že moje tetování je humus a radši na to hoďte pytel a vůbec že jsem pí*a bez soudnosti...
Nejnovější diskuze o mně začala touhle fotkou z nedávného postu s komentářem "Achjo. Hřibohlava vrací úder." A následné komentáře byly o tom jestli si jako myslim že mi to sluší a že ty barvy jsou šílený. Takže - jo myslim si že mi to sluší oproti vašemu názoru nejsem magor abych si řekla "juchů vypadám jak cvok půjdu tak do školy a vyfotim to na blog to bude srandááá". A jo dvě barvy najednou - to je fakt čirý šílenství to by se mělo vymýtit! Všichni černou na sebe a opovažte se někdo vyčuhovat! 
Následovala tahle fotka z léta... A u toho  "Ta holka to plácá jak pejsek s kočičkou dort. Pěkný šaty, docela pěkný boty, který by se za určitý situace i hodily k šatům....no tak co k tomu dáme? Modrý silonky....Omg." a další "tohle by bylo dobrý, nebejt těch modrejch silonek a plastovejch melissek, co jsou stylově s těma šatama jak nebe a dudy...Přitom dát k tomu třeba nějaký jednobarevný psaníčko a látkový baleríny nebo pěkný lodičky, tělový nebo černý punčocháče hned je to o něčem jiným"  Tak nejdřív by mě teda zajímalo za jaký situace by se k tomu podle názoru slečny ty boty hodily a potom... Modrý silonky kde by si jinej vzal černý (ehm zase všichni do černý vidíte?) to jsem prostě já! Dokonce si pamatuju že jsem i ty černý silonky měla ten den připravený... Jenže pak mi to přišlo nudný! A černá a modrá se k sobě jako nehoděj nebo co? Na to je nějakej zákon? A červený boty se hoděj ke všemu. To je prostě moje pravidlo! Miluju červený boty :)
Tady jim zase vadí že mám letní šaty a zimní kotníkový boty... No tak zaprvé - koženkový šaty jako letní... To bych se asi upekla! Měla jsem tohle na sobě večer v hospodě na cestu jsem měla ještě svetr a bundičku - bylo to 23.9. a bylo celkem chladno... A zadruhé ty boty jsou podzimní - v zimě bych v nich naopak zmrzla... Takže řekla bych že je to normálně ročnímu období odpovídající odění a teda nechápu kde je problém... Ale ono se vždycky něco najde žejo?
A pozor tady mě pochválili že mi to sekne! Juchůůůůůů so much win! No nebo taky ne...
Pak se totiž diskutující pustili do závažného rozebírání mé osoby... Třeba jim dost vadí ta JEDNA visací náušnice!!! No to je zase velkej problém když někdo nenosí věci jak se má a jak je to správně! Individualita tfuj tfuj! Já jsem totiž prostě hastroš jak od kolotočů, nic víc nic míň.
A co hůř jsem fashion victim - nejvíc mi škodí ta urputná snaha být fashion blogerka a za každou cenu in. Kdyby se na to všechno vykašlala, a začala nosit věci, které mi stylově sednou a sluší, bez všech těch šílenejch účesů, směšnejch potisků a nelichotivejch střihů, byla bych možná i chic. A další na to Ona si támhle koupí Melissy, protože se to nosí, earcuff, protože se to nosí, pak neonovej svetr, protože je in, plandavý tílko, protože to bylo v časopise, jezdecký perka, protože je má fellowbloggerka....a pak si to všechno vezme na sebe najednou.
No jasně díky za rady do života! Já totiž vůbec nemám mozek! Téda já si teď nechám narůst dlouhý vlasy aby to náhodou nebylo šílený a přestanu psát blog abych tim nikoho neobtěžovala a taky začnu nosit ty džíny teda abych konečně zapadala! A jasně melissy mám tři roky kvůli tomu že se to teď nosí... Záušnici jsem nosila před pěti lety - smaltovanou z Karlova mostu a juchala jsem radostí že se to najednou dá normálně koupit - ale jó máš pravdu to jsem ale oběť! Jojo plandavý tílka to mám na blogu každou chvíli... A jiný hezký podzimní boty než ty co mám? Aha asi mám nosit tenisky budu nenápadná zase... Btw ty boty co mám já nemá na blozích nikdo - všichni maj ty od Bati nebo z Topshopu... No a růžovejch martensek jsou taky blogy uplně plný tak jsem si je kvůli tomu koupila...
Napadlo vás že se takhle oblíkám normálně? Že nemám nikde schovaný oblečení pro neblogový dny? Tohle jsem já! Jsem prťavá a mám velkej zadek a krátký nohy a křivý záda a jsem hrozně pihatá a rychle mě začnou nudit vlasy a tak střídám účesy... A nosim jednu dlouhou náušnici a v druhym uchu dvě krátký a taky každou ponožku jinou! A miluju barevný punčochy a červený boty a potisky zvířátek... A proč si píšu blog? Ani si nemyslim že bych tim někoho extra inspirovala... Ale myslim si že to co si oblíkám je trochu jiný než to co většinou vídám na ulicích... Taky si nemyslim že bloguju jenom o oblečení... 
Bloguju fakt ráda! Poznala jsem za ty roky díky blogu spoustu lidí a některý z nich jsou mi opravdu blízký a za to jsem hrozně vděčná... Děkuju vám co sem chodíte protože jste zvědaví na můj život! Vy co se mi sem chodíte smát a potom o tom psát na nyxu... No tak dobrý každej má v životě něco ale nebavíte mě a nechápu vás...
(Tady něco chybí... Nechci začínat řetěz nenávisti...)

Jsem zvědavá jestli tohle všechno někdo přečet :D Teda kromě slečen z nyxu od kterejch tady očekávám pěknou vichřici - no a na nyxu taky... 

Uplně závěrem - všechno co je kurzívou je citace z nyxu... A ano uvědomuju si že mám veřejnej blog tak mám počítat s kritikou... To si vážně myslíte že to za svůj vzhled schytávám poprvý? Nebo za to jaká jsem? Jen jsem chtěla aby ta kritika byla veřejná a hlavně abych se mohla veřejně bránit... A jo nepíšu čárky a očekávám za to nadávky :) 

A ještě... Chtěla bych poděkovat svým přátelům za podporu! Za to že mě maj rádi takovou jaká jsem a podporujou mě a moje šílenosti a holej mi hlavu a tak :) A děkuju F. který mi říká a dává najevo že jsem krásná tak důrazně že mu to i věřím... A děkuju tý cizí paní v obchodě která mi řekla že mám krásný boty :)

Tak a teď hurá do mě!
Alice

149 komentářů:

  1. Bez každý náušnice jiný a barevných punčoch by tě ve follow neměla. Asi začnu na protest nosit každou botu jinou nebo tak něco.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já si chtěla koupit u bati každou jinou, nemohla jsem se rozhodnout u dvou barev...no, nedovolili mi to:(

      Vymazat
    2. Heleno děkuju! ještě nikdy kvůli mě nikdo nechtěl protestovat :)
      a Balzu já to taky jednou zkoušela a taky to neprošlo :D

      Vymazat
  2. Proč? Proto, že jsi skvělá normální holka, s kterou se (myslím si to.podle toho jak píšeš, jak se vyjadřuješ) dá kecat o všem a je pro každou srandu a ulítlost?
    Haha, lidi z Nyxu, ty děsně naštajlovaný kůlový lidičky....
    Do nich Alice!!! :D :))
    Kamila Suns

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc! mám fakt radost že na někoho takhle působim! :)

      Vymazat
  3. ty jo....moc komentáře nepíšu, ale protentokrát udělám vyjímku :-) Na netu se dá najít snad milion blogů, kde se holky oblíkaj VŠECHNY uplně stejně. Najdou se vyjímky, ale většinou je to pořád to samý. Ty seš prostě originál - jiná. A mně se to hrozně líbí! A myslím že nejsem sama. Strávila jsem dlouho dobu v Londýně, a jedna z věcí co se mi tam nejvíc líbí je, že lidi chodí oblíkaný jak chcou - někdy je to fakt úlet a nikdo to neřeší. Takže doufám že tě nějaký trupky z nyxu neodradí a budeš pořád stejná :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju! jsem ráda jiná :)
      a ve srovnání z cizinou z toho vycházíme fakt blbě no - žila jsem v Holandsku a tam je to jiný... ale odradit se nenechám to neboj :)

      Vymazat
  4. já teda četla jen úryvky, ale je to síla, co někteří ..lidi.. považují za zábavu. nyx neznám (bohudík).
    hlavně se nenech odradit, buď stále sebou a nos co se TOBĚ líbí:) o to přece jde. držím pěsti! L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já taky takovouhle zábavu nechápu no... to si radši zahraju s kamarádama šipky :)
      a nenechám! děkuju moc :)

      Vymazat
  5. Správně! Jen do nich! Kritika je kritika když se řekne veřejně a na rovinu, když ne tak to jsou jen hloupý pomluvy. Chtěla bych vidět ty slečny, co to píšou. A do Zuz bych to teda neřekla, z blogu na mě působí docela mile. Zdání někdy klame. Líbí se mi že nejsi obyčejná a vlastně si celou dobu "jedeš to svoje". A obdivuju tě za všechny ty barvy co nosíš! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no přesně tak mi na tom taky vadí ta "tajnost"...
      a děkuju moc! :) barvy mě prostě bavěj!

      Vymazat
  6. mně se naopak všechny ty šílený střihy hrozně líběj, ale z pár důvodů mam na hlavě většinou pořád klasiku
    a naopak tě sleduju kvůli tvojí lásce k barvám...některý tvoje outfity by v monochromu neměly žádnej nápad:/...budu se muset podívat na nyx, i když nepočítam s tim, že bych tam figurovala

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to jsem ráda že tě to baví :) asi to na jaře zase nějak sestřihnu :D a děkuju!

      Vymazat
  7. Teda! Za prvý vůbec nechápu, jak lidi mají na tohle čas! Sedět a pomlouvat někoho, koho vůbec neznají... za druhé nechápu proč. Vůbec jsem z toho taková rozpačitá.
    Jsi prostě svá a to jistě lidem leží v žaludku, ne každý se odváží vzít si červený boty, zářivý korále nebo měnit účesy jako na běžícím pásu! Mě se to líbí a proto sem chodím a chodit budu, i kdyby kdoví co <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já to taky vůbec nechápu no... a moc děkuju za tvoje slova! :)

      Vymazat
  8. Ještě, že jsem se k tomu nyxu nedostala.. a záušnici mám ještě určitě doma :) nenech si tím zkazit náladu, nemá to cenu.

    OdpovědětVymazat
  9. Zu? tos mě pobavila! ta nejnudnější rádoby fashionděvčice, kterou jsem před několika měsíci odstranila ze svého bloglovinu, protože mi přišla ukrutně nudná a její vlasy, které si pěstuje asi tak od dětství mi přišly neskutečně nudný, ofinu jí stříhá nejspíš maminka:)) Alice, Ty seš svá, proto mě už tři roky bavíš! jenom proto, že v Česku frčí uniformovanost a Ty tenhle uniformní štýlek nejedeš, jsi zralá do pekla? ale chápu, že unylým slečnám jako je Zu, musíš být trnem v oku. kašli na to. fandím Ti!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc Téro! uniformní štýlek nehrozí :D moc mě těší že tě bavim kor takhle dlouho - a je to oboustraný :)

      Vymazat
  10. Já si zase myslím, že jsi jedna z mála, komu tenhle styl opravdu sluší a neumím si tě představit v ničem jiném. Barvy ti sedí, tak proč se jim vyhýbat jen proto, že by si většina lidí třeba něco takového na sebe nedala, ale hlavní je cítit se dobře. :) Tvůj styl je ulítlý, extravagantní a já na to nemám koule, ale baví mě moc! Takže za mě klidně každou nohu jinou ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc! mě ani nepříjde že bych nějak extra měla koule jenom se módou prostě bavim :) a je boží že to baví další lidi!

      Vymazat
  11. Většinou teda komentáře nepíšu a tak dlouhé články až dokonce dolů taky nečtu ale wáw! Tohle jsi zvládla a jen tak dál. (:

    OdpovědětVymazat
  12. Aličko,jsem na Tebe pyšnej! :) To je jedna z mnoha věc, proč Tě mám rád a jsi moje oblíbenkyně! Tohle je prostě Alice a my ji máme rádi a líbí se nám taková jaká je! A stejně si myslím, že Ti ty kritici jenom závidí ;) Ondráš

    OdpovědětVymazat
  13. Tak to vypadá že každá odlišnost se stále (nebo už zase?) trestá! Nikdo nemá rád stádnost ale když se objeví někdo kdo trošku vybočuje už stojí na pranýři? Ali jediný co můžeš udělat je se tím nezabývat. Nebo snad jsou ti co kritizujou bez chyby? To pochybuju. Já jsem co se oblečení týče o dost umírněnější (roli v tom hraje samozřejmě i věk a zaměstnání) ale ráda se podívám na hezkou mladou a bláznivou holku která má ale i dost v hlavě. Já v Tobě vidim hlavně zajímavýho člověka a proto Tě sleduju. A na vyjádření podpory dnes píšu bez čárek! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jééé vyjádření podpory bez čárek to je boží! děkuju moc a moc :) vybočování se se mnou táhne už dlouho :D

      Vymazat
  14. podľa mňa nám absolútne nemusíš vysvetlovať prečo nosíš toto, hento a tamto, lebo tí, ktorým nie si sympatická tak naďalej nebudeš a my ktorí ťa majú radi, tak ťa majú tak či tak bez ohľadu na to čo máš na sebe :) áno, sú veci, ktoré aj mne sa na tebe nepáčia, ale rešpektujem to a mňa si si skôr získala svojim milým prístup, komentármi a vyjadrovaním :)
    drž sa a nerieš pičusov :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo a ešte píšem ako hotentot, prepáč :D

      Vymazat
    2. hezky jsi to napsala :) děkuju! a už nebudu řešit neboj!

      Vymazat
  15. - jako rozhnevana mlada zena jsi bezkonkurencni !

    je mi lito vsech tech zamindrakovanejch tupejch hlav, který s pocitem, ze vlastní patent na vkus, se timto aktivne podilej na degradaci našeho naroda
    agrese. pomluvy. netolerance. proc jen jsou lidi tak zli ?! nebo jen neschopny radovat se z vlastní existence ?

    do haje, vzdyt kultura odivani ma bejt především o vyjadreni vlastní identity kazdyho z nas - bez ohledu na to, co je zrovna kuul

    a nepredstavovali by si dotycni nakej postih, kdyz se obcan dopusti módního "prohresku" ?! byly by resenim stejnokroje ci uniformy ? a co třeba jen cisla ??!

    trochu pokory, prosim. nehrajte si na pana boha

    a alicko, tobe pusu na celo .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju krásko! já taky nechápu proč sou lidi zlý... ale v tom nějaký pomluvy na netu jsou slabý kafe :) já preferuju adost a úsměvy! :)

      Vymazat
  16. Už jsme to psala u sebe v komentářích..moc se mi líbí tenhle článek..máš můj obdiv..a dobře děláš..že jsi se ozvala..tvůj styl jen chválím:)

    OdpovědětVymazat
  17. Alica, docitala som do az do konca .. Takze, hlavne zostan sama sebou, si velmi mila, sympaticka a zaujimava slecna :)
    Nevysvetluj, preco sa takto obliekas, nemusis, je to Toja vec a dufam, ze nebudes mat z tych hlupych komentarov nejake mindraky lebo nemas preco :)
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mindráky určitě nemám :) jde o to že jsem komunikativní člověk a mám potřebu si věci vyříkávat... a měnit se nehodlám! díky!

      Vymazat
  18. Já tě mám ráda právě za to jaká jsi! Nepřetvařuješ se, jsi přirozená, jsi naprosto svá a jsi originál! To se dneska cení! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc! jsem opravdu šťastná že takhle působím!

      Vymazat
  19. prosímtě to ignoruj, tobě se tvůj styl krásně hodí:)

    OdpovědětVymazat
  20. Tak, když už se tu o mně tak píše, možná by stálo za to přidat pohled z druhé strany. Kurzívou psané citace nejsou z mého pera, kromě té o pejskovi a kočičce a o tom, že to Alici na jedné z fotek sluší a že je škoda, že tímhle stylem nejde dál.

    Módní peklo je holt o tom, že to někdy někomu nevyjde. Já ostatně taky sem tam (pro někoho pořád) šlápnu vedle, neprezentuju se jako esence vkusu. Nikomu ale nebrání jít na nyx, popřípadě kamkoliv jinam a sdělovat ostatním, že se mu nelíbí moje oblečení.

    Bohužel je ale smutné, že slečny - fanynky tohoto blogu bez jakéhokoliv pokusu objektivizovat si informace zahrnuly příspěvky na mém blogu tak neuvěřitelnou snůškou hnoje a sprostoty, že to víc než co jiného vypovídá především o nich.

    Více na mém blogu - http://www.sueinsocks.blogspot.cz/2012/11/vysvetleni.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. odpověděla jsem ti pod tvým vysvětlením - ale nevim jestli to nedat i sem když moderuješ komentáře... a hlavně - nelži že jsi psala jen tohle když obě víme že to tak neni... víc u tebe...

      Vymazat
    2. Aby to bylo kontinuální, reagovala jsem opět u mě. Komentáře jsem nastavila k moderování dnes večer, poté, co mě několik slečen (zřejmě tvých fanynek) označilo za pí**, ku*** a mnoho dalších. Zas jsem se něco naučila.

      Vymazat
    3. Ehm, holky... Nebo konkrétně slečno Zu, příjde mi opravdu hloupé a dětinské se tady takhle ozývat "hej, to jsem napsala já a odpověď máš u mě na blogu". Sakra, kolik vám je? 13? Takhle snad dospělí lidé nejednají... A když se ti (nebo komukoliv) jinému nelíbí co si Alice obléká, tak vždycky to jde vyjádřit slušně a bez urážek.. A prezentovat to jen jako možný názor a ne jako nějaké dogma, dle kterého to tak prostě musí být.

      A Alice: Myslím si, že tihle hlupáci, kteří budou neustále nosit jen tuctové věci, vypadat jako šedé myši, který si na ulici nikdo nevšimne a myslet si, jak jsou vkusně oblečení (haha), tak ti se najdou vždy. Lidi mají problém i s mým oranžovým sakem, protože je to prostě divné... Takže nedej se! Červené boty jsou základ (i když ani já osobně neholduju Melissám), bez Martenů by to nešlo a barevné punčocháče k podzimu patří! ;)

      Vymazat
    4. Hloupé a dětinské mi připadá především to, když si tady nějaká Alicina kamarádka přečte, co napsala, a aniž by si zjistila "kdo a co", vlítne k Zu na blog a naseká jí tam několik po sobě jdoucích komentů plných vulgarit toho nejhrubšího zrna. Chápala bych, kdyby tam přišly ty kamarádky vyjádřit svůj nesouhlas a hájily by Alici, ale to, že tam vyzvracely tuny hnusu jen v hrubých nadávkách, to tedy o jejich úrovni taky vypovídá své. Takže si myslím, že Zu tu není jediná, kdo má máslo na hlavě - a určitě ani jediná z toho nyksu (tam to neznám, takže těžko to nějak komentovat), čili to nejspíš schytala i za další tamní diskutéry, což rovněž není nic, co by vypovídalo o nějaké objektivitě.

      Vymazat
    5. Sunny - díky! já chápu že se Zu chtěla vyjádit - ostatně já se taky jen vyjadřuju k tomu co proběhlo jinde... a to že maj lidi problém moc nechápu! vždyť barvy jsou super :)
      Anonym - rozhodně nesouhlasim s tim aby k Zu psal někdo sprosťárny a taky mi to není příjemný! a samozřejmě že Zu neni jediná...

      Vymazat
  21. originalita ano, ale obcas je to opravdu pejsek s kocickou :( na te prvni maji veci opravdu nelichotivy strih, to musis videt i sama

    a ta vyholena hlava to je proste ulet, takovy krasny vlasy, barva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no řela bych spíš že si musim začít dávat větší pozor abych měla třeba narovnanou sukni když fotim a ono jde taky o to že svetr vypadá jinak zachycenej na fotce a naživo... a to s vlasama přesně stejně řiká moje mamča - takový krásný vlasy... :D

      Vymazat
  22. Uf, ted jsi jim mozna udelala radost, ze ses nechala vytocit - takze i kdyz te budou prudit dal, vykvajzni se na ne! Nektery lidi jsou v tomhle jak prasteny. Jeste ze jsou taky lidi jako ty, co jsou proste svi a moc se s tim dlouhodobe nestresujou :) Hele ale jinak jako, to je vaznej problem, nejdriv nam zakazali pit ve Stromovce a kourit na zastavkach, za chvili bude zakon na modry silonky a cerveny boty. Nakupuj do zasoby, kamo.

    OdpovědětVymazat
  23. Ňuňuňu, posílám obejmutí a tohle může napsat jenom tupec .. člověku stačí krátká chvíle s tebou, aby tě hned měl rád .) A že oni tu chvíli nemají a ani si ji nezaslouží, dobře jim tak.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju Lindi! kamarádství s lidma jako jsi ty je to nejhezčí co mi blog dal!

      Vymazat
  24. Jsem absolutně na tvé straně, nenech se ničím rozhodit, pokračuj v tom co děláš a hlavně buď sama sebou :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc! rozhodně budu pokračovat!

      Vymazat
  25. Alice jsi super! a to je nejdulezitejsi! Jsi skvely clovek a o to jde!

    OdpovědětVymazat
  26. Počkej až vyrazíš s Candybagem. To se, myslím, všichni po.. :-D

    OdpovědětVymazat
  27. Sama se vystavuješ na netu, tak se smiř s kritikou. Se ospravedlňuješ jak malé děcko :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale i kritika se dá psát slušně a kultivovaně a ne jako kydání hnoje...

      Vymazat
    2. Kritika má smysl, pokud je konstruktivní a adresná. A tak nějak se mi zdá, že kdyby zůstalo jen u kritiky, neměla by Alice potřebu se ozývat. Urážky ale nikoho dál neposunou. To, co dokázaly výše citované "dámy" vypustit ze svých klávesnic, je ubohost.

      Vymazat
    3. Řekla bych, že malé děcka jsou Ti, kteří Alici pomlouvají na různých sítích "za jejími zády", místo toho, aby jí to napsali sem..

      Vymazat
    4. Andrea P. - právě timhle článkem jsem se smířila... a pomlovat cizí lidi za zádama neni dětinský?
      Ano Alenko!
      Maťa, Nela - děkuju moc a souhlasim!

      Vymazat
    5. Maťa - Máš na mysli jistě i ty "dámy", které se vrhly na Zuin blog jako smečka pavlačových ječen vyzbrojeny slovníkem vyžilého voraře?

      Vymazat
  28. ufff, to je dost priserne... :-( normalne som zdesena... ah, obdivujem ta, ze si sa tomu tak postavila a napisala o tom. neviem, co by som robila ja :-/
    mam tvoj blog rada, tak ho neprestan pisat :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc! mě už to ani tak moc nepřekvapilo ale u mě to nebavilo tak sem to sepsala... nepřestanu! :)

      Vymazat
  29. on celý ten koncept módního pekla je dost hnusný, je to něco, co může fungovat jen v česku protože v zahraničí by tohle nikoho ani nenapadlo - cizí oblečení se nám nemusí líbit, ale propírat to veřejně a ještě navíc s pusou plnou urážek, to by se nemělo dělat ani kdyby na sobě ti dotyční měli největší hrůzu... takže si z toho nedělej hlavu, lidi co tohle mají zapotřebí si nezaslouží aby ses kvůli nim trápila a nebo se shazovala nějakým obhajováním - žádný nepotřebuješ ;)

    (mimochodem, tvůj styl se mi vlastně fakt líbí - followuju ;))

    Stella's Ice Age~

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, bohužel jsme v tomhle specialisti... Co jsem kde byla v cizině, každému bylo jedno, co si na sebe oblíkneš, nikdo to neřeší, ani ho to nenapadne a to tam jsou vidět mnohem extravagantnější kousky:) .. No a jen co se člověk vrátí do česka.. :(

      Vymazat
    2. Já se oblékám dost extravagantně a stejně jsem v tomhle nikdy Česko nechtěla zavrhovat, ale momentálně žiju v Kanadě a to je úplně o něčem jiném. Moc se tady na oblečení nekouká, ale když se někdo snaží a obleče se zajímavě, okolí to jedině ocení... neslyšela jsem jedinou negativní reakci...
      Módní Peklo je hnusné, když tam místo konstruktivní kritiky najdete jen urážky, když odsuzují všechno jako nudné, ale naváží se do alternativy a když to lidem spíš ubližuje, místo aby je to posunulo dál

      Vymazat
    3. Teda ja diskusiu módne peklo sledujem dlho a málokedy sa stáva, že sa to zvrhne v urážky. Na adresu Alice tam padali aj konštruktívne veci, potom pár blbých poznámok a tým to zhaslo, samozrejme tie konštruktívne sa do článku už moc nedostali.

      Pobavilo ma, ako sa tu niektoré slečny stavajú do pozície obrancov alternatívy, ktoré módne peklo haní. Prd baraní. Práve naopak, jedna z kritických poznámok smerovala práve voči tomu, že Alice sa oblieka presne podľa toho, čo je IN v HM showroome. Samozrejme kritika bola o to tvrdšie formulovaná, o čo viac sa tu všetci virtuálne potľapkávajú po pleci.
      A mimochodom niečo ako modni peklo určite nie je české špecifikum, holt keď nejaká skupina niečo "lovískuje" iná to "hejtuje". Internet je len prostriedok. Nyx je hodne slabý odvar 4chan-u.

      Vymazat
    4. Stella - děkuju moc! ale teda řekla bych že takovýhle diskuze běžej všude po světě... ale taky jsem se v zahraničí setkala s mnohem větší otevřeností...
      Azazela - jojo... ale nějaký ty diskuze a pomlouvačný lidi budou i jinde toho se nebojim...
      Anonymní - myslíme stejný módní peklo? v showroomu sem byla naposledy před rokem a půl tak ani nevim co je tam teď in... a virtuální potlapkávání - na nyxu je to neco jinýho?

      Vymazat
  30. S modním peklem často nesouhlasím. Pomlouvají nudnou módu a zároveň i kreativní lidi. Je to banda nepřejících idiotů :/ Samozřejmě ne všichni. Nenech se rozházet, jsi skvělá :)

    OdpovědětVymazat
  31. Tak teď se snad už trefim... Myslim, že tvuj styl je fajn. Ser na to.

    OdpovědětVymazat
  32. A to jsem vždycky myslel, že nejnenáviděnější blogger jsem já!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsi smutnej že sem ti to vyfoukla? :D neboj taky seš tam téma často...

      Vymazat
  33. Upřímně, nemá cenu řešit.. Módní peklo nemám ráda už tak samo o sobě, tohle mě od nich bohužel ani moc nepřekvapuje :(
    Hlavní je, že ty jsi spokojená a cítíš se dobře, já na tvých outfitech, vlasech atp. nevidím nic špatného, nepatřičného, nevkusného.. Naopak, líbí se mi, že se umíš prosadit, ukázat něco trošku jiného, veselého, vlastního :)
    A my tě máme rádi takovou, jaká jsi!! :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc! přesně tak - já jsem spokojená a šťastná :)

      Vymazat
  34. Teda, zajímavá aférka, ze který je mi ale trochu smutno... Alice, ty se vůbec obhajovat nemusíš, jak už tu několikrát padlo, dokonce si myslím, že bys přímo neměla :) To pak ty pipiny na nyxu ještě víc podpoří aby to tebe ryly. Jako jo, každej ať si vyjádří svůj názor a kritizuje až na půdu, ale slušně... jak jsi psala u Zu na blogu, smysl by to mělo hlavně kdyby ti to psali pod články, hlavně ale slušně!!! co se týče Zu, tak mě hodně zklamala. I kdyby psala jen to, za čím si podle svých slov stojí (pejsek a kočička). tak už i to mi přijde napsané fakt hnusně a bez vkusu... škoda. Každopádně zůstaň svá:)! A já si přestanu idealizovat některý oblíbený blogerky...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. obhajovat neobhajovat... já jsem taková že si chci všechno vyříkat a s timhle je to stejný - ony to dějak ve svym prostoru na nyxu a já zase tady...
      a ano slušnost by se hodila...

      Vymazat
  35. Má drahá, znám tě před blogem, vedle blogu, za blogem a doufám, že i někdy po blogu ;) A bylas, jsi a budeš moje jednička! Držím palce a buď krásná a zdravá!

    OdpovědětVymazat
  36. Abych řekla pravdu, o nyxu slyším prvně.
    Nechápu, kdo může svůj volný čas trávit hejtováním ostatních.
    Vyhneš se zavedenému pojetí krásy a seš špatná. Kde to žijeme?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. buď ráda! taky to nechápu no... rozesmutňuje mě to...

      Vymazat
  37. Je kritika a kritika... I já si samozřejmě dost často v duchu říkám "wtf" nad modely některých blogerín, ale že bych je někam musela vystavovat, aby si mohli veřejně plivnout i ostatní, to mi přijde trochu nepatřičné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jasný já si taky někdy řeknu ono wtf ať u na blozích nebo na ulici ale tim to pro mě končí... dík za vyjádření Evi!

      Vymazat
  38. Jak už tu někdo psal - celkový koncept onoho slavného módního pekla je naprostá zvrhlost. Kritizovat tebe, jakožto blogerku na takové platformě mi přijde ubohé -když už mají nějáké výhrady proti tvému oblékání/osobě/whatever, můžou ti je napsat sem do komentářů a slušně, ne se slízat na nyxu a drbat - ale to už tu bylo řečeno.
    Věřím, že tě to mrzí a štve, tak jak by to asi nasralo každého. Přestože tě osobně neznám, tak jsi na mě vždy působila velmi mile a pozitivně. Líbí se mi, jak se oblékáš a prezentuješ. Hlavně bloguj dál a nenech se nima odradit :-)
    -emko-

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no právě - kdyby mi psaly komentáře sem je to něco jinýho...
      a odradit se nenechám! děkuju moc dělá mi vážně radost e takhle působím :)

      Vymazat
  39. Ali, neboj, porad je tu fura lidi, ktery maj radi tvuj originalni styl, barvy, energii.. :) par pipin, at uz z nyxu nebo odkudkoliv, ktery se doma pokusej o neco zajimavyho, pak se v tom neodvazej vyjit pred dum a nahodej zas dziny a tricko a cau, te vubec nemusi zvedat ze zidle ;) A vsadim se, ze pulka tech, co kritizujou, maji profil na bloggeru a sledujou kdejakou prumernou "sbux_HaM_iPhone" bloggerku a pisou lezprdelacky komenty ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dobře si je diagnostikovala :D a děkuju!
      btw - co je s tvym blogem?

      Vymazat
    2. Bohužel, nejvíc "lezprdelackých" komentů je možno číst právě tady.

      Vymazat
  40. Holky z nyxu si holt mylně myslej, že co je konvenční, je in..... Opak je pravdou!!
    Fandíme Ti Ali!
    Medvěd Da Wooda

    OdpovědětVymazat
  41. Já ti, milá Alic, držím pěsti a přeju pevné nervy! Hlavně se těma lidma nenechej otrávit!

    OdpovědětVymazat
  42. Zdraví vás ID Tina_Salo z nyxu a vidím, že mě zde citujete, tak vám odpovím, jaký je názor PANÍ (ne slečny), za jaké situace by se k tomu ty boty hodily ;-). Ergo: 1) nemyslete si, že být za každou cenu barevná je hned výhra. Tlusté modré silonky k něžným šatům ve mně evokují buranství a plastové Melissy, co měli letos všude v akci, tak je má každá druhá, se nehodí skoro k ničemu - a už vůbec ne k verzi little black dress. 2) Uvědomte si, že splácat dohromady padesát různých stylů není automaticky neotřelost ani extravagance, ale někdy prostě jen trapnost a kýčovitost a nezachrání to ani vaše okázalé pohrdání konvencemi v oblékání. I extravagance se musí umět - a ne na sebe bez přemýšlení naházet pár nesourodých kusů a pořvávat, jaký mám osobitý styl. 3) Pokud máte pocit, že v módě bojujete proti nudě, tak potom počítejte s kritikou a nerozčilujte se, jak kdyby vám bylo 14. Svět není krásné místo, kde vám budou všichni jen celý život pochlebovat. Pokud jste se vydala na misi "proti šedi", počítejte s tím, že budete vzbouzet kontroverzi. Nikdo není povinen vám pochlebovat ani s vámi souhlasit. 4) Ten, komu se váš styl nelíbí, není automaticky nudná bába, kterou nevidíte v ničem jiném než v černé nebo šedé. Pouze platí sto lidí - sto chutí. Mně se váš outfit s balerínami a modrými silonkami nelíbí, mám pocit, že nelichotí vaší postavě, že není sladěný a ty tlusté punčochy z vás dělají vesničanku, co přijela do města honit parádu. Možná o můj názor nestojíte, ale máte veřejný blog - tak se s tím smiřte.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím. Alice prostě má od přírody trošku "těžší spodek" a zvýraznit ho ještě tlustými punčochami tomu rozhodně nepomůže - naopak, co je už samo o sobě těžké, ještě ztěžkne. A v kombinaci s poměrně křehkou konstrukcí těla od pasu nahoru oblečenou v éterické krajce to ještě víc vynikne. Nevidím nic pobuřujícího v tom, že na to někdo kriticky upozorní, podle mého by za to Alice vlastně měla být ráda, protože i pro ni je ta zpětná reakce užitečná v tom, aby se příště zamyslela jak to zkombinovat líp. To není přece nic proti ničemu.

      Vymazat
    2. zdravím paní Tino! děkuju za vaše názory! ovšem zjevně se neshodneme v uplně zásadních věcech - podle mě totiž svět je krásné místo! né nepotřebuju aby mi v něm všichni pochlebovali to vůbec... ale já jsem slušná a pozitivní - jsem taková protože jsem se tak rozhodla a připadá mi to tak lepší... pro vás to asi bude znamenat že jsem "sluníčková" a naivní a pitomá... ale to je v pohodě - já jsem především velmi šťastná! a sama říkáte - sto lidí sto chutí tak proč to netolerujete? tohle tady jsou moje chutě... a já přece neřikám že je to super nebo správný a ne nepotřebuju a ani nečekám že se to bude líbit všem... vy si rozebíráte svoje chutě na nyxu... ale proč bych se k tomu nemohla vyjádřit? vy mi přece můžete psát sem...
      Anonymní - ano mám velkej zadek a vim o tom... děkuju za vaše vyjádření! máte pravdu na tom když to takhle napíšete neni vůbec nic špatnýho a budu ráda když mě někdo takhle kriticky upozorní - ale proč né tady v komentářích a slušně?

      Vymazat
  43. Masivni butthurt. Ach jo. Když už se oblékáte extravagatně, tak to umějte nosit a být nad věcí a ne plodit tuhle tunu žávstů co jste předvedla ve své reakci na netovou diskuzi :(

    butthurt - An inappropriately strong negative emotional response from a perceived personal insult. Characterized by strong feelings of shame. Frequently associated with a cessation of communication and overt hostility towards the "aggressor."

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je nad moje chápání, že někdo tráví svůj volnej čas pohoršováním se nad tím, že někdo má OMG jinej vkus než on sám. a co vede někoho k tomu, že na základě subjektivně vytvořenejch pravidel řekne: tohle je (objektivně) ok , tohle už (objektivně)ne. komentáře na nyxu a na módním pekle ohledně věcí, který se lidí vůbec netýkaj (=jak se oblíkají ostatní)a nepřiměřený negativní a emotivně vypjatý reakce typu "jak si to ta KRÁVA mohla na sebe vzít" jsou pěkná tuna žvástů.

      Vymazat
    2. Anonymní - děkuju za obohacení slovníku a na svym blogu můu mít třeba čtyři tuny žvástů :D
      pipilotti - děkuju moc! i mimo moje chápání no...

      Vymazat
  44. Zde ID Gentiana z nyxu. Ano, jsem uhrovatá socka skrytá za monitory a jsem na to pyšná, to aby bylo hned na začátku jasno.

    Pokud lezete na veřejnost, tak se holt nesmíte divit, když se najde někdo, kdo nebude pět pajány na vaši krásu, vkus, styl, šmrnc a obecnou ušlechtilost. Pokud neustojíte, když si nějaká individua na internetu přizvukujou, že máte příšerný účes, tak se foťte bez hlavy, pokud neustojíte, že individua zdrbou vaše oblečení, foťte se za zdí. Jinak to nepude.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jedna věc je kritika, druhá věc je urážení. Navíc je něco jiného, když napíšete pod příspěvek - hele ta sukně ti nesluší, dělá ti velkej zadek/krátký nohy/cokoliv - a něco jiného je, když se někdo propírá v nějaké diskuzi a to dost nelichotivým způsobem.

      Vymazat
    2. Gentiana - a vy si jako myslíte že se nějak hroutim? že se divim? že nevim že se nelíbim všem? no ták! o to přece vůbec nejde...
      Pixie - děkuju a vidim to uplně stejně!

      Vymazat
  45. Už jsem se vyjádřila u Zu a u Kopřivy, ale i tak - nepřestávej blogovat, buď taková, jaká jsi a nenech se naštvat. Jsi svá a originální a to je dobře, takových lidí by mělo běhat všude víc.

    OdpovědětVymazat
  46. Alicka, je mi ľúto, že do teba tak podžubujú, oni si asi nedajú pokoj, kým si nezrušíš blog, presne tam ťa chcú dostať! Ale neprestávaj, ukáž im, že za to nestoja. Nám sa páčiš taká, aká si, a keď niekto nevie prekusnúť originalitu druhého, to znamená, že niečo nemá v poriadku so sebou. Milujem takéto zakomplexované socky! Kiežby sme sa zaoberali viac ľuďmi, ktorých máme radi, ako sa zaoberáme debilmi! Si skvelá! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc! rušit blog mě ani nenapadne tu radost jim neudělám :)

      Vymazat
  47. Alice, na vašich stránkách jsem díky diskuzi poprvé. Nic si z kritiky nedelejte, ti co vás kritizují si jen na vas vybíji zlost. Jste krásná žena a jste svá. Zůstňte taková. Přeji vám hodně odholání! Lucie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucie moc vám děkuji za krásný komentář!

      Vymazat
  48. Alicka, takéto veci ťa nemôžu predsa rozhodiť! Módne blogy sú verejná platforma, má k nim prístup každý a tak akosi prirodzene z toho plynie aj následná existencia hejtov, flejmov a trollov. Kritizovaný človek ich samozrejme nemá rád, ale ich existencia má v sociálnom kontexte svoje opodstatnenie. Keď ideme s kožou na trh, musíme byť pripravení na kritiku. Aká kritika sa na nás zosype (či už konštruktívna alebo hlúpo-urážajúca) je na povahe a EQ daného kritika.

    Ja osobne mám rada zdravo-konštruktívnu kritiku, každý má predsa právo na vyjadrenie svojho názoru (nech je akýkoľvek). Som ale zásadne proti hrubým urážkam (pí*a bez soudnosti), nemiestnym prirovnaniam (ksicht jako vesnická nána) a tiež vyjadrovaniu príliš subjektívnych a zároveň zraňujúcich názorov (tvoje tetování je humus a radši na to hoďte pytel). Toto sú veci, ktoré dokážu uraziť a zraniť a to naozaj nie je správne..

    Keď mám na niečo názor, kľudne to dokážem povedať osobe priamo do očí alebo napísať na nete.. príklad: "hrubé modré pančuchy sa mne, osobne, k tým šatám až tak nepáčia. Ja by som zvolila pančuchy tenšie, 20 DENové, aby nôžky nevypadali tak ťažkopádne a aby to viac ladilo k ľahkým krajkovým šatám a balerínkam. S tenšími pančuchami by mi celý look pripadal odľahčenejší a vzdušnejší." Toto mi príde ako rozumná, logická a neurážajúca kritika. Ale pokiaľ sa tam pridružia nadávky a hlúpe prirovnania, začínam pochybovať o vyváženosti ega a zdravom usúdku pisateľa.

    Ja by som v živote nevypustila z úst nadávku alebo hanlivé pomenovanie na nejakú osobu. Nie som síce ambasádor slušného správania, ale som vďačná za to, že neoplývam vlastnosťou "judgemental" a na každého sa pozerám s otvorenou mysľou a so slovami: "Ak to tak cítiš, tak to tak nos/rob."

    Holt, ľudia sa nájdu všelijakí a nedá sa s tým robiť nič. Pevne verím, že Zu by ťa nikdy nechcela uraziť alebo pošpiniť.. pevne verím, že kritiku čo vypustila na tvoju osobu nebola myslená ako urážka a nechcela ťa ňou zraniť. Síce ju nepoznám osobne, ale javí sa mi ako rozumná a férová baba. To čo popísali o tebe ostatní.. skús sa na to povzniesť. Aj keď to na chvíľu zamrzí a možno aj zabolí.. verím, že s odstupom času to budeš vnímať celkom ľahostajne. A na druhej strane.. je fajn byť tou, ktorá vzbudzuje diskusie a kontroverzie. Obliekať sa "safe" je nuda, to dokáže každý. Zostala by si ale nepovšimnutá. Ty si však hravá, veselo-farebná, originálna.. skúšaš, hráš sa, bavíš sa.. a ak to u ľudí vyvoláva reakciu, to je len dobre. Lebo s každou negatívnou reakciou príde aj 10 pozitívnych.

    Stay true to yourself.. čo robíš - robíš to dobre, kráska! Ja ti fandím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evičko ještě jendnou moc děkuju za tvůj názor! naprosto s tebou souhlasím!

      Vymazat
    2. je vidět, že ti je o trochu víc, tohle je vyzrálej názor

      Vymazat
  49. Nenapadá mě nic jiného než říct: Ser na to!
    -MK-

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu slovník pravé dámy!

      Vymazat
    2. MK - timhle to pro mě končí :) díky!
      Anonymní - co vy víte třeba je to chlap...

      Vymazat
    3. I chlap, pokud píše svůj názor děvčeti, by se měl vyhnout vulgárnostem. Jinak se taky posunuje setsafra ke dnu.

      Vymazat
  50. Buď taková jaká jsi a chceš být, protože jsi úžasná!

    OdpovědětVymazat
  51. "Buď taká aká si!", to sme si písali do pamätníčkov, keď sme mali 15. Už sa nečudujem, že Alice reagovala tak podráždene, keď tu je to samí plyšový medvedík.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdyby každý zůstal takový, jaký byl v mládí, nemusel by tenhle svět být v tak špatném stavu. To jen proto, že většina lidí "vyrostla" a "dospěla", tak většina věcí stojí za houby.
      Ono kdyby dámy z nyxu napsaly své připomínky pod články, tak by to Alice asi přežila, já si myslím, že jí vadilo, že se její osoba urážlivě propírá někde jinde...

      Vymazat
    2. Dúfam, že tým mládím si nemyslale pubertu.

      Vymazat
    3. Ne, pubertu ne. I když i puberťáci mají nějaké ideály a kdyby si ty ideály uchovali, nikomu by to neublížilo. Bohužel většina lidí spolu s "dospělostí" zahodí i veškeré ideály, empatii, zahrabe se ve svých šedých nudných nenaplněných životech... to nic, to je na dlouho.

      Vymazat
    4. Anonymní - ano žiju ve sluníčkovym světě a nikdy jsem nepoznala nenávist... to čekej! :D
      Pixie - souhlas... nevim proč být dospělá by mělo znamenat být zahořklá a nenávistivá... já jsem radši hodná milá a na lidi se usmívám! :)

      Vymazat
  52. K tady zveřejněným fotkám: první barevná s kloboučkem - barevně fajn, ale myslím, že střih té halenky ti škodí, asi bych volila trošku jiný, chtělo by to vyzkoušet a zkusit se na sebe podívat trošku nezaujatým pohledem. Krajkové šaty - krásné, vzdušné, lehoučké, baleríny k nim jak z vílího botníku a mezi tím husté a těžké (zimní?) punčochy. Možná to je to, co vadilo, ani ne tak ta barva, jako ta hutnost, protože zatímco šaty a boty jsou takové odlehčené jakoby "jen vzlétnout", ty punčochy tě přibíjí k zemi tou hutností. Takže tam bych příště volila průhledné (myslím to tu už taky někdo zmiňoval), a bylo by to dokonalé a naprosto v pořádku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc! tohle je přesně kritika která je konstruktivní slušná a věcná! víc toho prosím! rozhodně si vezmu "punčochové ponaučení" a budu víc koukat po průhlednějších...

      Vymazat
  53. Ty jsi naprosto dokonale originální člověk, kterých by tady mělo být víc!! Jsi úžasně úžasná ♥ toť vše pro slečny z nějaké trapné stránky :)

    OdpovědětVymazat
  54. Víš co se říká o tom názoru, ne? Nyx mě vždycky odpuzoval, stejně jako Módní peklo. Je to dost pokleslá zábava, v mém měřítku někde mezi čuměním na Novu a chozením do Mekáče. Lidi prostě baví řešit ostatní, ačkoli by zcela evidentně měli řešit sami sebe. Dřív se chodili koukat na popravy, teď se alespoň někde anonymně vyzvrací. Takže se nestresuj, nemá to smysl. Jsou to omezený třičtvrtě dementi.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Niko děkuju! to srovnání s popravama se mi líbí na tom něco bude...

      Vymazat
  55. Ja se taky na modnim pekle objevila v diskuzi pod clankem a byly to dost otresny komentare, z toho si nic nedelej. Mam tvuj blog rada a kazdej ma pravo oblikat se do ceho chce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ty? taková kráska? nechápu! děkuju moc!

      Vymazat
  56. Ne vždycky se mi líbí tvoje outfity, ale zakroutit před počítačem hlavou je asi tak jediný, co s tím můžu dělat. Sama jsem schopná vzít si na sebe věci, co by si na sebe nikdo jiný nevzal, ale tohle jsem prostě já a stejně tak respektuju možnost každého vzít si na sebe, co sám uzná za vhodné.
    Někdo, kdo si taky vypěstoval vlastní styl, nebo kdo si aspoň myslí, že se oblíká tak nějak líp, by to měl chápat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc! já taky nad spoustou věcí kroutim hlavou to je jasný ale nepotřebuju ty negativní emoce ventilovat někde v diskuzích no... a přesně tak - respekt a tolerance...

      Vymazat
    2. ... no právě! Ta tolerance dostala i tady u tebe pořádně na frak, bohužel.

      Vymazat
  57. Jáá si to celý přečetla :D. Kašli na ostatní jen závidí. Tohle seš prostě ty a takovou my tě máme rádi :-*´. A ostatní mi mohou závidět, že mám tak užasnou spolubydlící :)
    Kamča

    OdpovědětVymazat
  58. Na Nyxu umí jen pomlouvat. Jsi krásná a originální. Fandím ti a drž se!

    OdpovědětVymazat
  59. Já tě sleduji právě proto, že jsi jiná, svá :)). Já jsem taková ta klasická šedá myš v džínách a tričku, která obdivuje každou odvážnější osobu (ať už tebe nebo Evičku) a jen tiše achám. Zůstaň jaká jsi :)).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc! a Evi je proti mě totální bohyně! :)

      Vymazat
  60. Ahoj!
    Pokud někdo píše blog a zveřejňuje své fotky, musí počítat s tím, že přijde i kritika (jakákoliv). Pokud na to nejsi připravena a čekala jsi, že tě budou všichni jen "plácat po ramenou" a chválit, možná bys měla ještě pár let počkat a psát až "dozraješ".
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ahoj!
      jsem na to připravená a jsem dospělá a kritika mi nevadí... ale to nemám právo se k tý kritice vyjádřit?

      Vymazat
    2. Ale ano, klidně se ke kritice vyjádři, jenže není zrovna šťastné to udělat způsobem, kterým jsi to udělala, tzn. vyrobit bouři ve sklenici vody a poštvat odkazem (byť vzápětí smazaným) hordy svých skalních s vidlemi na přehazování hnoje na druhý blog, kde o tobě nikdy nepadlo jediné křivé slovo, ne na nyx, kde tě někdo řešil. Protože výsledek je kontraproduktivní - ani ty jsi z toho pak nevylezla se zdravou kůží. A aby toho nebylo málo, vypotíš ještě další příspěvek, kde posíláš pusinky všem těm, které se pak začaly chovat jako lítá zvěř křížená dlaždičem, a děkuješ jim za milá slova. To teda sorry, ale celé je to velmi velmi nedospělé chování.

      Vymazat
  61. Já myslim, že už to stačilo, ne? Myslim, že už stačilo těch komentů u Zuzky. Možná, že šlápla vedle, ale já bych vsadila boty, že většina těch moralistek, co jí tam píšou jsou in fact pěkné slípky. Proti tobě, Alice, nemám vůbec nic. Myslím si, že si kus pěkné ženské, ale zároveň bych chtěla říct, že na té druhé fotce mi ty barvy opravdu připadají jako přehmat.

    OdpovědětVymazat
  62. bohužiaľ, blogerská sféra je aj o tých negatívach a ide o to ako sa k tomu človek postaví. Myslím, že si veľmi zaujímavá osôbka, nedaj sa odradiť ani znechutiť. :o)

    OdpovědětVymazat
  63. myslim zes tu situaci zvladla na jednicku <3 Anezka

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.