pátek 30. listopadu 2012

Jaro

Včera jsem zaspala a nestíhala potom jsem byla vytočené tím že prší a ještě navíc jsem si zapomněla vzít občanku - no prostě hrozný! Jenže potom jsem se setkala se skvělejma a krásnejma slečnama a šli (s Ivi byl její přítel Honza proto měkké i :) ) jsme do Polévkárny a potom na kafe a už se to prostě nedalo zavládla skvělá nálada :) Vyvrcholením dne potom byla presentace kolekce jako/léto v showroomu Lindex...
Skvělý kabelky a krásný náhrdelníky a boty který si na jaře okamžitě koupim!
Krásné oblečení všech barev lahodný občerstvení a tulipány - no prostě výborný :) Lindex ale zčekněte klidně hned nemusíte čekat na jaro - zrovna teď mají zdarma dopravu!
A samozřejmě tyhle akce jsou vždycky super díky tomu že potkáte ostatní blogery a je to taková fajnová drbárna :) Tady Ejvi Linda a Oksana 
Akorát teda focení se mi nějak nedařilo takže jen takhle...
Beáta byla nadšená z jídla :D
 A Ejvi nechtěla fotit - nechápu proč protože jí to moc slušelo :)
A ještě bych vám chtěla doporučit kavárnu ve které jsme byli - I need coffee na Moráni... Dělaj výborný kafe a uplně úžasný kremrole :)

Byl to fakt super den :)

Mějte se krásně!
Alice

18 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. no vubec...vypadala sem jak monstrum :D

      Vymazat
  2. Bombový fotky ! :)
    Jste tam všechny krásný ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. - juch ! jste bambulky a tobe to slušelo nesmirne !

    a propos - na kremroli s priborem ?? kuul .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju bambulko!
      a kremroli bych normálně jedla rukou ale Oks měla taky a začala ji jíst vidličkou tak pak už mi to bylo blbý a jedla jsem jí taky vidličkou - a to vedle je lžička z kafe :)

      Vymazat
  4. máš skvělej účes a všem holkám to moc sluší ňuňu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ha a dneska jsem si znova nechala vyholit podhol :D a dík!

      Vymazat
  5. I need coffee!
    ty boty jsou super, mě se hrozně líbily v černé!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. yes i do! :)
      mi asi víc tyhle no ale černá je klasika :)

      Vymazat
  6. mnam mnam MMM kabelka! zmesti sa tam vse co treba?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dík! no hele foťák se tam nevejde ten jsem měla vedle ale jinak všechno :) je fakt velká!

      Vymazat
  7. Růžovou kabelku z první fotky jsem už viděla na nějakém blogu a je prostě úžasná ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo Katie se taky líbila :) (katie-inblack.com)

      Vymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.