středa 31. října 2012

Zpěváci

Dnes na hudební téma! Abych byla upřímná jsem co se hudby týče hrozná... Nestíhám nový kapely neznám hity a neposlouchám super nezávislou neznámou hudbu... Mám ráda takovou svojí klasiku - zpěvačky s dobrejma textama/Beatles/Nohavica/Hegerová/Cash...
No a do toho mi nějak vlítla banda americkejch týpků co si řiká Fun. a já uznávám že je to fun! :) Navíc na zpěváka Nata Ruesse je radost pohledět a to se počítá... No a jak jsem na něj tak koukala (ta hudba mě fakt baví) tak mě napadlo téma "zpěváci s velkou držkou" - on totiž Nate neni jedinej z mejch hudebních oblíbenců co má prostě pořádnej úsměv...
Takže prosím kochejte se se mnou :)
Moje asi nejoblíbenější píseň od Fun. Carry on - koukejte si to poslechnout! Tady akustická verze...
A olíznutím rtů se dostáváme ke klasikovi... Mick Jagger a Rolling Stones! Mick je prostě fascinující! Jako já fakt nechápu jak vůbec mohl přežít ty divoký léta slávy... A poslechněte si a pokochajte se u Angie - pěkně starý video a mlaďoučkej Mick v klobouku a zlatý vestičce!
No a samozřejmě nemůžu vynechat Stevena Tylera! I když jsem Aerosmith nikdy zas až tak moc neposlouchala tak Pink je prostě výborná píseň která má navíc skvělej klip a hlavně I Don't Wanna Miss a Thing je jeden z nejhezčích slaďáků...
:D
(všechny obrázky jsou z weheartit)

Poslechli jste si všechny písničky? Nějakej typ na dalšího zpěváka do tohodle výběru? A co je vaše hudební klasika? A máte rády velký pusy? (Já jsem ve skutečnosti spíš na velký nosy :) )

Mějte se krásně!
Alice

11 komentářů:

  1. Pěkný článek! První dva zpěváci mě příliš neoslovují. Ale Stouni jsou klasika. Aerosmith cíleně neposlouchám, ale některé písničky se mi hodně líbí - Dream on je skvělá!
    http://www.youtube.com/watch?v=txlXcJDtDwM&feature=plcp

    Pusy neřeším :-D Musí mě zaujmout hlavně zpěv, výraz atd. Do Tvého výběru se asi příliš nehodí, ale já například miluju hlas Marca Hietaly (Tarot, Nightwish). Kdybych byla chlap, chtěla bych umět takhle zpívat :-)
    http://www.youtube.com/watch?v=LHmN68cneuQ

    Nebo Tom S. Englund (Evergrey) má skvělý hlas.
    http://www.youtube.com/watch?v=Q9y2pMorshY

    A už od puberty nekriticky zbožňuju Darrena Hayse (ex-Savage Garden). A to úplně všechno včetně jeho hlasu, vzhledu a pusy ;-) Na jeho hudbě a hudbě SG jsem dospívala.
    http://www.youtube.com/watch?v=7dM07dWhYqY

    Ou, nějak jsem se rozepsala, snad nevadí.




    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zajímavé zajímávé!
      jsem moc ráda že ses rozepsala zajímá mě to :)

      Vymazat
  2. Mně by se do toho výběru hodil Nick Cave <3 Dřív jsem nosila jeho fotku v peněžence a nezasvěcencům jsem tvrdila, že je to můj boyfriend. I když ten má spíš takový naducaný tváře.
    A děsivě širokej úsměv má i ten týpek z The Adicts, ale to jsou zas šminky.
    Moje velká hudební láska je osmdesátkový post-punk, electro a synth.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ha to s Cavem je super :D
      a hoď nějaký konkrétní elektro hodilo by se mi něco zajímavýho!

      Vymazat
  3. aerosmith! :) a celkove peknej vyber :)

    OdpovědětVymazat
  4. nojo, Mick! to je pán prostě <3

    OdpovědětVymazat
  5. Klasika? pro mě jednoznačně Beatles a Queen (a v jejich těsném sledu rockové kapely, např. ACDC, ZZ-top, INXS, Deep Purple...)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.