sobota 13. října 2012

Závislost

Naprosto zbožňuju Grey's Anatomy! Sledovala jsem to kdysi dávno když to začali dávat v televizi a potom jsem si nějakou řadu stáhla... Ale pak jsem najednou nějak přestala ani nevím proč... No ale teď jsem se rozhodla to napravit našla jsem si kde jsem skončila... A totálně jsem tomu propadla! To je prostě táááák dobrý! Romantický a dojemný a smutný a vtipný a dramatický... Hrozně mě baví koukat na to anglicky bez titulků - a vůbec mi nevadí že nerozumim odbornejm lékařskejm pindům - tomu bych totiž nerozuměla ani česky žejo :D 

The Twisted Sisters jsou prostě nejlepší! Cristina je spolu s Callie (kterou tady ze záhadnejch důvodů nemám) mojí nejoblíbenější postavou... A vytancovávání problémů? Funguje skvěle!
 Samozřejmě McDreamy!
Ale já mám radši Owena! Jak je nešťastnej a rozervanej a hrdina a ještě zrzavej no prostě boží! 
Grey's Anatomy to jsou hlavně proslovy a dojímání se... Takže to bude jeden z důvodů proč si brečim do polštáře...
 Všechny obrázky jsou z weheartit...
Až na tenhle který jsem vyrobila z vlastní fotky... Původně tedy na fb jako úvodní fotku ale proč se nepodělit :) Jde totiž o text mojí nejoblíbenější písně z Grey's Anatomy - The Story od Brandi Carlile... To je totiž další věc o Grey's Anatomy - skvělá hudba!

A co vy? Znáte sledujete? Koho máte nejradši? A jestli nesledujete Grey's Anatomy tak co?

Mějte se skvěle!
Alice

16 komentářů:

  1. ja som to predčasom tiež (do)pozerala, ale žial ako sa pri takychto velaseriovych serialoch stava s kazdou novou seriou to islo dolu vodou, teraz akurat bezi 9. seria a to uz pozeram tak zo zotrvacnosti, dufam, ze bude posledna :D inak tie prve som uplne milovala a najoblubenejsie je McDreamy of course :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. týjo mě to furt baví! právě sem začala devátou sérii včera... a já prostě radši Owena no :)

      Vymazat
  2. milujem ten seriál ale vôbec neviem kde to sledovať ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já na uložto stáhla celý série... ale pššššt!

      Vymazat
  3. sledovala jsem driv hodne...ted jsi me uplne dojala s tim textovym jpegem ,,losing love is like organ damage''...no jinak soundtrack je nejlepsi, ja zas porad posloucham tuhle
    Wake up and smell the coffee,
    Rise and shine,
    The early bird gets the worm,
    Strike while the iron's hot,
    And whistle while you work

    :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jé ta je taky super :) a dojímání se u ga to je klasika :D

      Vymazat
  4. Doporučuju zkusit Privat Practice. Hraje tam moje oblíbená Addison.. Taky lékařské prostředí, atd.. Je to vlastně jako by paralerní seriál, kam Addison odešla jako do nové práce = nové nemocnice.. A to je taky skvělé. Takové trochu jiné a já už byla GA docela znuděná a tohle mě naprosto nadchlo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tyjo když já addison nikdy moc nemusela! a znuděná nejsem :) ale možná zkusim dík!

      Vymazat
  5. Sunny: To zní dobře - I pro mě byla Addison jedna z nejoblíbenějších postav. A můžu se zeptat, kde to lze stáhnout?

    Díky, Z.

    OdpovědětVymazat
  6. och, tak ja som si z času občas to pozrela, keď to šlo v telke, ale no...asi to začnem pekne od prvej série pozerať:) Vďaka za radu
    Curly

    OdpovědětVymazat
  7. Sara (Callie) to zpívá líp!
    P.S. It's a beautiful day to save lives!!
    Jsi zpřízněná duše:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. héj miluju ten muzikálovej díl! ale nechtěěla sem dávat odkaz na to kvůli spoilerům :) ale máš recht je to lepší :) a ano ano it's a beautiful day to save lives!
      děkuju!

      Vymazat
  8. Já jsem přízemní, sleduju pouze Sex ve městě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to vůbec neni přízemní :) mám to taky moc ráda! ale už sem viděla uplně všechny díly :)

      Vymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.