neděle 7. října 2012

Zámky

A dnes už naposledy fotky z výletu...
Miluju historický města! Sama pocházím z Jablonce nad Nisou a tam moc hezkejch historickejch staveb vážně nepotkáte a největší kostel je dlaždičkovej (jako vážně - kuk!) takže vždycky když přijedu do města plnýho nádhernejch gotickejch kostelů a překrásnejch budov jsem nadšená... Asi to bude mít něco společnýho i s tim že studuju historii a vážně mě baví rozpoznávat sochy svatých a vykládat o jejich životech a tak...
Měla jsem na sobě sametové šaty ze sekáče náušnici z h&m punčochy z lindexu - jsou takový světlě zelinkavý ve skutečnosti... Jo a taky ten stejnej svetr co v posedních dvou postech - to je tak když někam jedete a balíte fakt rychle a vezmete si jen jeden svetr...
No neni to úžasný? Vždycky když jsem v kostele myslím na ty lidi co tam chodili kdysi dávno pro které byla víra všechno a jak to na ně muselo působit když přišli do kostela... V dnešní době máme mrakodrapy a lítáme do vesmíru ale oni tenkrát žili v pididomkách v hroznejch podmínkách a boží chrám vypadal takhle! Není divu že věřili! (Jo fakt mě to bere! Ačkoliv si uvědomuju že je to úvaha která se asi na takovejhle blog moc nehodí...)
Poslední den týhle gumičky... Potom se mi totiž vytrhla ta gumička z tý železný části... Nějakej nápad co s tím?
Malé Benátky...
A na dalším (tentokrát už moderním) mostě byla spousta zámečků... Tak jsme si samozřejmě museli taky jeden pořídit a zamknout ho tam :) Hrozně se mi tenhle zvyk líbí!

Máte někde svůj zámeček? A máte rádi historická města a kostely?

Mějte se krásně!
Alice

8 komentářů:

  1. Počkej a proč by se to nemělo na tvůj blog hodit? Myslím, že nejsem sama, kdo si takovou úvahu rád přečte :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no vidiš a já bych řekla že počet komentářů pod timhle článkem vypovídá o tom že se to sem nehodí... nebo to skoro nikoho nezajímá a nečtou to... a mě by přitom tolik zajímaly vaše názory!
      děkujuti za přečtení! fakt si toho vážim!

      Vymazat
  2. Veľmi pekné napísané :)
    My s priateľom máme svoj zámok v Grazi v Rakúsku :)

    OdpovědětVymazat
  3. Máš moc hezké vlasy. Jinak, pěkné fotky..:))

    OdpovědětVymazat
  4. Mám tvůj blog neskutečně ráda. Jsi obyčejná/neobyčejná. Působíš jako normální holka, ale je tu i taková zvláštnost. Stylem jak píšeš, jak žiješ, jak se stále usmíváš. Nejsi žádná nafintěná blogerka co fotí jen svoje hadry, což se mi děsně líbí! Občas je tu i trochu extravagance... :) V záložkách mám 18 blogů- nejen CZ- a na ten tvůj klikám nejraději. Dál, dál, dál! :)
    Kamila Suns

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc a moc! docela se mi timhle komentářem trefuješ - pro tohle to má ještě cenu... poslední dobou mám totiž z blogování docela otrávený pocity - skoro nikdo asi opravdu nečte co tu píšu natož aby na to reagoval a to mě hrozně mrzí... takže - fakt děkuju!

      Vymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.