úterý 2. října 2012

Výlet

Od čtvrtka jsem byla na výletě v krásném městě v Německu... Bylo nádherně a já jsem byla tolik šťastná a užívala jsem si každou vteřinu! Mám spoustu fotek tak vás budu chvíli zásobit a doufám že se vám budou líbit!
Měla jsem na sobě top z h&m (ve slevách za 70k supér!) sukni taky z h&m svetřík starej tak že nevim odkud je a punčochy s Lindexu - teplý a vzorovaný... A ještě boty z ccc a bundičku z c&a - taky uplně náhodnej kup ale mám z ní hroznou radost :)
 Takhle nějak jsem se tam tvářila celou dobu... Radost!
Konečne jsem si koupila tuhle rtěnkofixu... Je super a fakt drží!
Bubliny!
 Výborná zmrzlina - meloun a limetka!
Fotogenický ovoce na trhu...
:D :D :D (ano je mi 24let a studuju vysokou školu...)

A jak jste si užili prodloužený víkend vy?

Mějte se krásně!
Alice

22 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. to je mi upřímně líto! ale taky bych měla no...

      Vymazat
  2. na lovu za bublinou si bozska! cisi z Tebe radost :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju! a radost ano to jsem opravdu měla!

      Vymazat
  3. to je krásné, taková radost :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty bublinofotky prostě žeru :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky z nich mám radost :) šikovnej fotograf! :)

      Vymazat
  5. hehe, to je cute! <3 a ovoce velice fotogenicke, indeed!

    OdpovědětVymazat
  6. jééžiš, ta fotka s bublinou :D

    vidíš, žes tam hnedka jela! a brzy pojedeš určitě zase!

    p.s.máš tu bundu,co tak strašně moooooooooooooc chci!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. musela jsem prostě! :) a ta bunda je z c&a ze slev - byla asi za 350 tak to zčekni!

      Vymazat
  7. That top is a nice colour!

    http://initialed.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Jezis ty tvoje brejle! Usekla bych si ruce pro ne :)) Co mas za rtenku? Ukaz, nic nevidim! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. rtěnka je maxfactor lipfinity lip tint rtěnka ve fixe tohle konkrétně odstín royal plum - doporučuju! :)
      a ty brejle mi dělaj radost no - a to fakt stály 48kč :D takže děkuju ale nedám! :D

      Vymazat
    2. haa a ja som ich videla minule v GATE za 1 euro :)) rozmýšľam, že si ich kúpim a premaľujem neónovým lakom! si krásna! :)

      Vymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.