pátek 5. října 2012

Růže...

Procházení se městem sluníčko hraní si se sochama v parku růžová zahrada nádherný kostely bratwurst na nějakejch slavnostech se spustou lidí a bavorskou dechovkou... A hlavně láska a doteky a blízkost a smích a radost a nekonečný hovor a tichý chvíle a ty jeho oči... Láska prostě!
Měla jsem na sobě šaty z asosu svetřík nevim odkud botky ccc a bundu c&a...

Je hrozný být daleko od toho koho milujete... Ale když je to opravdový neni to ani tak o stýskání jako o těšení se a o vyrábění novejch rituálů a o podpoře a o hodinách na skypu... A potom když jste zase spolu je to ten nejnádhernejší pocit!
Máte někdo takovou zkušenost? A jak jste to zvládali/zvládáte?

Mějte se krásně!
Alice

9 komentářů:

  1. Je hrozný být daleko od toho koho milujete... :'( to ano.
    Ja som v Edinburghu a Toma je vo Viedni. Vidavame sa relativne casto (kazde 3 tyzdne). Ale uplne mi hovoris zo srdiecka.
    Tesim sa na neho vzdy hrozne moc a myslim, ze to ma aj pozitivne stranky, ze sa nevidame kazdy den = nelezieme si na nervy NIKDY :))))
    drz sa! hlavu hore :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. týjo to je super že se vidíte tak často! a my taky né no máš pravdu :)
      taky se drž! a děkuju!

      Vymazat
  2. Kdysi jsem byla půl roku v Londýně a můj přítel v ČR. A i když to bylo ustejskané, bylo to krásný a romantický. Už je to osm let zpátky, takže žádný skype a tak. Ale psával mi dloooouuuuhé dopisy, skládal básničky, vyráběl křížovky, psal pohádky, oba jsme milovali podzim, poslal mi krásný barevný list z jeho zahrady. Tenkrát se v UK prodávaly telefonní karty, za pět liber 500 minut do ČR, tak jsme spolu hodiny telefonovaly. Bylo to hrozně hezké období!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to zní prostě skvěle! já teda nevim ale bez dnešních technickejch možností bych do toho asi nešla... ale možná je to škoda no- všechno si povíme po skypu a do dopisu už by potom nebylo co psát...

      Vymazat
  3. áchjo!
    já to tak měla a vydrželi jsme přesně rok. ale zase to byl cizinec a neměli jsme to zázemí jako vy :) to uběhne, že ani nebudeš vědět jak, při tom vytížení se školou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no cizinec to si už vůbec nedokážu představit... ale máš recht utíká to!

      Vymazat
  4. Ano, doverne to poznam, priatel zil v Mnichove a prvy rok sme sa videla tak raz za mesiac. Tak drzim palce, aby ste to zvladli :)
    Jana

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.