úterý 16. října 2012

Random!

Sbírka fotek za poslední dobu!
Doufám že se vám budou líbit!
Od Lindy z Prahy... Děkuju!
 V Německu... Velmi lákavé!
 Snídaně na koleji...
Nákupy - teplý punčochy a ponožky z Lindexu tílko z h&m a nový fén!
A další nákupy :) Slevy na asosu jsou prostě fájn...
Dobroty co nosim v kabelce... Ovocný dobroty z Německa a hlavně smile gummi softies! Kupte si je!!!
Nový svetry - dala sem si předsevzetí že si budu kupovat jen barevný a držim to! Fialovej je z h&m neonově žlutej forever21 :) Náušnice od ségry a neonky h&m...
Kosmetická polička...
 Pekla jsem sušenky a bylo dobrý :) Ale na tenhle týden mám štrůdl!

Dárek od F.! Není úžasný?

Jinak - ucházím se o dreamjob přístí týden mám pohovor - tak držte palce! :)

Doufám že se máte skvěle!
Alice

27 komentářů:

  1. skvele fotky! ta prva je uzasna, super tam vyzeras

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju! a Lindě se fakt povedla no :)

      Vymazat
  2. random se mi u Tebe moc líbí. víc takových:) a držím pěsti!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju to mám radost :) a bude to potřeba no...

      Vymazat
  3. s tou prácou ti držím silno palce

    OdpovědětVymazat
  4. Držím palce! To zvládneš :-)

    OdpovědětVymazat
  5. slevy na asosu jsou mor! zrovna jsem si objednala conversky!:D

    hodně štěstí na pohovoru!:)

    OdpovědětVymazat
  6. na prvej fotke ti to svedci! a ten nude lak je krasny, mne sa uz miina! neviem si ho vynachvalit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju! a nude mě taky baví no :)

      Vymazat
  7. drzim palce:) ak sa mozem opytat kolko stoji jedna makaronka?
    Inak pri oslavach 3 vyrocia mojho blogu ta pozyvam na prvu giveaway!
    Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2012/10/prva-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dík! a cenu nevím jen jsme to cukrářství kukovali zvenku...

      Vymazat
  8. jeeeej! ja chcem tiez taku klucenku! no mega mega je!!! a praca bude..musi :) pusuuu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mám úžasnýho muže prostě co ví jak miluju sw :) a doufám no! děkuju!

      Vymazat
  9. Dekuju za krasny komentar <3 Ty prvni tri jsou super! A mas pravdu, pote co mesto zpoznas, hned na nej nahlizis jinak, pokud je nekde ve filmu. To jsem treba mela s Havaji a filmem "The Descendants". Preju moc stesti u pohovoru!

    OdpovědětVymazat
  10. makrónky, sušenky, mňam! přeju hodně štěstí při pohovoru!
    A děkuju za všechny ty milý komentáře, vážně moc a napadlo mě, nechtěl by ses někdy potkat až budeš zase v praze?

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.