pondělí 29. října 2012

Podzimní slunce

Znáte to - za oknem to vypadá hezky sluníčko svítí tam nebude taková zima... No a potom člověk vyleze a skoro ho ten mráz praští do obličeje! tak to se mi přesně stalo dneska... Těžce jsem litovala že nemám pořádnou šálu a čepici...
Tenhle svetřík má ve skutečnosti dost zářivou barvu a hrozně mě baví! Kupovala jsem ho v létě ve Vídni ve Forever21 a věděla jsem že ho budu nosit celý podzim... No ale taky by moh být trochu teplejší!
Až na svetr  a boty z ccc je všechno z h&m... A ještě brož - ta je od Martiny :) A prsten s bublinkou je od F.

Takže drazí čtenáři - nenechte se nachytat a pořádně se oblíkejte!
The winter is coming!

Mějte se krásně!
Alice

9 komentářů:

  1. krásný fotky! ta žlutá ti fakt sedí <3

    OdpovědětVymazat
  2. The winter is coming! Víš, že jsem se kvůli tobě stala závislou na Game of Thrones? Nemůžu se dočkat další série! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ha tak to mám radost! tak nečekej a pusť se do knih ty jsou ještě lepší!

      Vymazat
  3. - tak rozkosne se uculujes, ze by clovek absolutne nerek, ze mrznes .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to jsem byla ještě na sluníčku tak to docela šlo ale pak jsem něco zařizovala a to jsem teda pěkně vymrzla... a uculování je moje klasika :D

      Vymazat
  4. Ten svetr má krásnou barvu! Jen ti v něm za chladných dnů trošku potáhne na krk :))

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.