neděle 21. října 2012

Podzim

Já vlastně nemám ráda podzim... Všechny ty ranní mlhy a brzké stmívání a déšť a šedivo... No letos je až podezřele slunečno a to dělá podzim o něco snesitelnější...  A někdy je taky podzim tak fotogenický!
No a potom se taky s podzimem vážou zvěřinový hody a to já ráda :) Tímto prosím všechny které uráží masové obžérství aby tohle radši přestali číst...
Dneska jsem na zvěřinových hodech pomáhala - no a taky jsem všechno ochutnala :) Na první fotce jelení medailonky ve výrobě a potom zvěřinový guláš paštička a medailonky už hotové a ještě kachní prso se šťouchanym bramborem... Nejlepší byl ten jelen samozřejmě! Máte rádi zvěřinu?
A abyste náhodou nezapomněli jak vypadám tak přídávám hospodskou fotku... Mám novou náušnici (asos) která mě hrozně baví a hlavně vlasy "na palmičku" :) Omlouvám se že nestíhám outfitové příspěvky ale prostě není čas - diplomka škola povinnosti sem tam radosti a najednou je venku tma! (Mizernej podzim!) Ale snad příští týden něco vymyslim... A v pondělí odpoledne mi posílejte positivní vlny prosím! Mám ten pohovor a dost se bojim... 

A jak vy to máte s podzimem?

Mějte se krásně!
Alice

12 komentářů:

  1. Podzim miluji, zvěřinu bych nepozřela ani za zlatý prase. Já a maso nejsme zrovna velcí kamarádi :)).

    OdpovědětVymazat
  2. Jesen neznasam, vadia mi kratke dni, malo slnka .. zboznujem jar :)
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně! ale já moc nemusim ani jaro - taje můj milovanej sníh a je bahno...

      Vymazat
  3. mňáám to jedlo :)) na fotkách to vyzerá užasne - verím že aj tak chutilo :D
    ja zverinu môžem, napr. taký dobrý jelení gulášek ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jako hrozně sem se přejedla! :D a to sem ráda že v tom nejsem sama :)

      Vymazat
  4. ňuňíčku, držím palce zítra! nejvíc jak to jde! .-* a podzim je fotogenickej vždy! máš to v tom článku špatně :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc moc! :) a v tomto se milá Lindičko asi neshodnem :D

      Vymazat
  5. Moc hezký fotky..:)) Já podzim miluju :))

    OdpovědětVymazat
  6. ty to mas zase kratsie, ze jo? ale ide ti to suprovo!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo někdy minulej tejden jsem to holila - roste to hrozně rychle :) a dííík!

      Vymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.