pátek 26. října 2012

Inzerát

Sháním přespání v Praze! Jde o noc z 14.11. na 15.11.! Ráno 15. vypadnu brzo a půjdu do fronty... Protože candy bag prostě potřebuju! Ještě teda nevim jistě jestli v růžové nebo ve stříbrné... Ale potřebuju!
Jak jste asi pochopili spolupráce h&m a Maison Martin Margiela mě absolutně nadchla... Tak krásný kousky! Všechno co vás zajímá si přečtěte tady - Véčko to fakt výborně sepsala nemá smysl abych tady opakovala její slova :) A na obrázky se koukněte třeba tady! (Tam jsem se vzala  já...)

 Tohle podprsenkové body je dvojkou na mém needlistu... Fakt skvělý nápad!
Tohle už jen tak z říše snů (hm nebo nápad pro Ježíška?)... Ten peřinkovej kabát je úžasnej! A ten obrovskej mě taky hrozně baví... A ty rudý šaty maj takovej wow efekt nemyslíte? A všechny ty boty s průhlednym podpatkem jsou taky nádherný...

Já vim že je to teď všude a vás už asi zajímaj jen ty články z New Yorku (který samozřejmě taky hltám a mám z nich radost!)... Jenže já fakt potřebuju to přespání! Protože fakt potřebuju candy bag! Tak kdo mě chce? :D (Navíc ve středu večer si můžem vyjít samozřejmě :) )

A jak se vám to všechno líbí? Plánujete kupovat? A co?

Mějte se krásně!
Alice

30 komentářů:

  1. mne sa síce niektoré kúsky páčia, ale už to omiela skoro každý bloger a začína sa mi celá tá kolaborácia zhusovať :D a asi som jediné ktorej sa nepáči to podprsenkové body :D a nepovať nebudem lebo sa to k nám do KE i tak nedostane a nie je to pre môj študenstký rozpočet :)
    ale snáď tebe sa niečo podarí získať a budeš mať z toho radosť :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mne sa tiez to body nepozdava :D

      Vymazat
    2. no vidiš a já to mám právě tak že když se mi něco líbí tak mi fakt nevadí když o tom všichni mluvěj naopak mě zajímá co se líbí jim a tak... a studentskej rozpočet bude taky úpět ale tak pro něco jsem byla v létě na brigádě :)
      a to body se mi líbí právě proto že je takový ujetý :D

      Vymazat
  2. nebydlím sice úplně v praze, ale ráda tě ubytuju :)

    OdpovědětVymazat
  3. ah potrebujem aspon nieco, ale budem vtedy odcestovana, som si povedala, ze ked budem velka a bohata, tak si kupim original :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hezky sis to vymyslela :) já chci bejt velká a bohatá!

      Vymazat
  4. Kdybych mela jen trosicku vetsi pokoj nebo trosicku mensi rodinu, hned bych ti azyl poskytla, ale u nas se to fakt neda.. :(

    OdpovědětVymazat
  5. Aličko, co mám udělat toho 14 na večeři? Půjdeme 15 spolu, ano?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oli přespání už jsem si našla ale ráno s tebou naprosto počítám! :)

      Vymazat
  6. waaaa! totalne zavidim! ani neviem, ci tu v Edinburghu to bude vobec :'(
    drzim palce, nech to stihas!

    OdpovědětVymazat
  7. Na mna je to dost extravagantne, navyse si neviem dost dobre predstavit v tej paperovej bunde niekoho, kto ma menej ako 180cm a viac ako 50kg :D
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no to je taky důvod proč bych si tu peřinku nepořídila - půlku bych toho měla na zemi :D

      Vymazat
  8. ja bych sla do stribrneho, ten bude praktictejsi a nadcasovejsi... jinak, byt v praze, tak bych te u sebe prespat nechala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc! a jo stříbrný vyhrává :)

      Vymazat
  9. Skoda, ze budu v te dobe v Plzni u segry...I kvuli tobe i kvuli tasce, uz jsem na ne koukala :)

    OdpovědětVymazat
  10. Bydlím kus za Prahou a nevim jak by se ti líbila moje 1 a půl lůžka velká postel pro nás dvě :D

    Ale kousky jsou zajímavý. Akorát na mě až moc extravagantní :D Ale candy bag je krásnej ten růžovej :)

    kate-silver.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc! extravagance se mi právě líbí :)

      Vymazat
  11. Já mám bílou candy wallet, kterou jsme dostali jako dárek na prezentaci, je božská:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vygooglila sem si já a jo je božská! a vůbec pšššt ty jedna už jsem ti záviděla dost! :D

      Vymazat
  12. Stříbná je galakticky nadčasová, být tebou, brala bych tu :)
    A jsem ochotna ti nabídnout část podlahy na karimatku, pokud te to neurazí :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. asi jó! a spaní už mám ale děkuju moc!

      Vymazat
    2. myslela jsem si to :)
      ale kdybys měla čas třeba na kafe nebo té, klidně se ozvi :)

      Vymazat
  13. To červené na poslední fotce mi připadá jako trochu nepovedená římská tóga, ale jinak to ostatní je fajn. :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.