středa 24. října 2012

Hokaido

Moje nové nejoblíbenější jídlo je polévka z dýně hokaido! Mám jí na koleji zásobu - maminka mi navařila :) Je to taková vyloženě podzimní věc - zachumlat se do deky s miskou horké krémové polévky a zapomenout na to šedivo venku a koukat na nějakej dobrej seriál...
No ale někdy taky chodim do školy a dneska mě cestou ze školy moje milá K. vyfotila takže vám nabídnu i něco jinýho než fotku polívky :) Kulisa parku se spadanym listím se mi líbí ale mohlo by zase svítit slunce... No a nebo ať už začne sněžit! Na to se těším!
Nějak se to sešlo že na sobě mám samé nové věci... Sukně je ze slev v lindexu a mám z ní hroznou radost :) Svetr je z h&m stejně jako buřinka... A sako je secondhand...
 
A to je ona nejlepší hokaido polívka! Se smatanou navrch samozřejmě :)

Co vy a dýně? Propadli jste chuti dýňové polívky? Já totálně :) Myslim že si hned půjdu dát protože jsem si na ní uplně udělala chuť :D

Mějte se krásně!
Alice

16 komentářů:

  1. Ty dnešní fotky mají hrozně krásný barvy, Aličko. A dýňovou miluju, to si piiiiš! Děláme se zázvorem .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc! ale se zázvorem bych si jí asi nedala to mi zní nějak oštře :)

      Vymazat
  2. - mas neuveritelnej dar sirit pozitivni naladu i pres web ,)
    cejtim lip ! merci
    a kdyz to slysis od mrzouta jako jsem ja, uz to musi neco znamenat

    a dyne ? pasu se na jejich semenech

    OdpovědětVymazat
  3. Uz hrozne dlouho ji chci ochutnat! Neposlala by maminka recept? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hele je to hrozně jednoduchý! rozkrájíš hokaido vyndáš semínka a potom normálně i se šlupkou to na takový středně velký kusy hodíš na pánev a na másle ty kusy osmažíš... k tomu můžeš přidt nějaký bylinky - petržel třeba... no a když je to pěkně osmahlý hodíš to ho hrnce přidáš vodu a třeba taky nějakaj bujón a vaříš do měkka... a pak už jenom ponornej mixér a tadáááá polívka je na světě :) a jedna ta dýně vystačí na hrozně moc porcí - já mám litr a půl polívky z půlky dýně!

      Vymazat
  4. ten svetr má naprosto úžasnou barvu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dík! taky první barevnej svetr po fákt dlouhý době :D

      Vymazat
  5. klobouček! <3

    dýňová polívka je moje podzimní topka!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nó ale stejně tobě slušj kloboučky nejvíc! :) a máme stejnou topku! :)

      Vymazat
  6. ano ano, dynova polevka! Muj pritel ji zrovna vcera varil na karibsky zpusob (takze je takova nasladla se skorici a jsou v ni i sladke brambory) a vazne je to bajo podzimni jidlo :) A dekuju za krasny komentar <3

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.