středa 10. října 2012

Bundička

Hrozně dlouho jsem toužila po kožené/koženkové bundě nebo křiváku chcete-li... A nic prostě nic nikde nic! Až jsem náhodou těsně před zavřením zašla do c&a jen tak zkouknout stojany se slevama... A tam byla tahle kráska! Trochu křivák trochu elegantní sáčko takovej kříženec prostě :) Fakt se mi líbí a i hřeje a nosim jí teď pořád :) (To že byla za 350ká je další kladnej bod!)
Takže bundička c&a sukně h&m punčochy s puntíkama co nejsou moc vidět jsou z lindexu boty mel a klobouk z reservedu...
Dáte si čaj? :D

Jinak - už jsem se stihla na koleji přestěhovat... Jenom teda o pár pater dolů ale mám teď konečně super spolubydlící která mě dokonce fotila takže radost :) A dneska jsem se ve škole dozvěděla že ženy jsou méněcenné protože závidí mužům penis - to je prosím Freudova teorie... Dobrý né? :D

Mějte se skvěle!
Alice

PS: Všimnete si na mně něčeho nového? :)

32 komentářů:

  1. ten křivák je skvělěj..a čajík bych si rozhodně dala:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju! a zrovna si jdu jeden uvařit :)

      Vymazat
  2. Bunda se mi líbí, moc koženkové věci nemusím, ale tohle vypadá fakt dobře.

    Co všechno se člověk na Gender Studies nedozví :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju! já jsem na to právě hrozně vybíravá taky se mi skoro nic nelíbí - proto žádnou nemám žejo :D
      a GS jsi poznala ze zkušenosti nebo je máme snad spolu???

      Vymazat
    2. Nemáme je spolu, jen Tvou školu znám ;-)

      Vymazat
  3. Mně se hlavně líbí tvůj prstýnek! :)

    OdpovědětVymazat
  4. :D Gratuluju k novy spolubydlicce, cha cha :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jůů ty prstýnky jsou boží! :D :) Jinak pěkná bundička, za ty peníze bych ji teda brala všema deseti!

    OdpovědětVymazat
  6. bunda dobrá, sleva taky! ke kastračnímu komplexu žen jsem se na přednáškách taky dostala:) mt

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dík! a člověk se prostě občas dozví divný věci :)

      Vymazat
  7. No krom zase vyholený hlavy koukám a koukám a nic nevidím!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo hlavu jsem myslela :) konečně jsem sehnala strojek!

      Vymazat
  8. Alice, tak ta je skvělá!! A taky vidím jen ten vlaso-upgrade.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc! a ten upgrade sem myslela :)

      Vymazat
  9. so cuuuteee :)

    http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  10. Odpovědi
    1. tak to jsme dvě! ale takový ty s malejma puntíkama se mi vždycky hned roztrhly...

      Vymazat
  11. na jakou školu jsi to chodila, že se to dozvídáš až ted?:D (btw. nestuduju gender:D)
    bundička super, je v ní teplo?

    pragueneesmorestyle

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.