pondělí 3. září 2012

Září

Kde jsou ty časy kdy jsem touhle dobou sedávala v lavicích! Ale k novému roku často patřil i nový účes a to mi tak nějak vyšlo i teď ačkoliv škola mě čeká až za měsíc... Už dýl jsem uvažovala o tom že si podholim vlasy i vzadu a teď jsem to konečně udělala! Uplně totiž nesnášim když si udělám culík (nebo šmodrch) a zůstanou mi na krku takový ty krátký vlásky... No tak teď už nemaj šanci :D
A prohlídka ze všech stran :)

Co na to říkáte? Já jsem vážně spokojená! 

Mějte se krásně!
Alice

43 komentářů:

  1. Já taky ty drobný vlásky nesnášim, bohužel se musím uchylovat k míň radikálním řešením, jelikož bych s oholenou hlavou musela z domu. Ale líbí se mi to.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nó mě maminka ještě neviděla ale myslím že mě přizabije :D děkuju!

      Vymazat
  2. pokracuj dalej! podla mna mas dobry tvar lebky a aj peknu tvar aby si to oholila cele ako Amber Rose :) to by bol brutal!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. presne ta me tes napadla! je to uzasny a fakt by ti slusela i cela hlava:)

      Vymazat
    2. téda ta paní je vážně zajímavá ale zas do takovejch extrémů se pouštět nebudu :D ale děkuju!

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. jop počítám s tím že se to nebude líbit všem :)

      Vymazat
  4. miluju tvojí odvahu, já bych tohle svejm vlasům udělat nemohla, ale na tobě to maximálně miluju:) Těším se na něco dalšího bláznivýho:P :)

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já si furt řikám že to neni žádná odvaha jsou to jen vlasy :D

      Vymazat
  5. to je brutál ... ale vyzerá to vážne dobre

    OdpovědětVymazat
  6. boží, slušela by Ti i uúplně holá lebka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. koukám že nejsem sama kdo to píše :-D

      Vymazat
  7. Wow :O toto je riadne zaujímavé

    OdpovědětVymazat
  8. Tobě to prostě sedí! Já uvažuju jen oholit vzadu ty krátký vlásky, ale zatím nemám dost odvahy...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ále prosim tě však to furt roste tak šmikej :D a dík!

      Vymazat
  9. you look amazing! :) + I have to follow you now

    OdpovědětVymazat
  10. K tobě to sedí, já bych na to neměla odvahu :)

    Zvu na Ziaja Giveaway :)!

    OdpovědětVymazat
  11. Dnes jsem tě viděla ve Znojmě! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ha! měla jsi něco říct! avypadala sem děsně bylo mi vedro :D

      Vymazat
  12. wwwwo..dobre ty!! presne inak..na tie male kratke vlasy sa proste musi takto!! :)

    OdpovědětVymazat
  13. Ty jo, vypadá to fakt zajímavě :) a to máš i novou barvu vlasů?
    A máš nádherné tetování!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc moc! a barvu novou zatím nemám...

      Vymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.