čtvrtek 13. září 2012

Random

Opět jsem nashromáždila spoustu fotek dokonce tolik že jsem se rozhodla to rozdělit... Dnes tedy random úplně bez jídla - a příště se můžete těšit na jídlo :)
Fotky z oldschool foťáku z koupaliště - foťák si bohužel začal zvykat na trhání filmu takže už se na něj fotit nedá... Škoda bavilo mě to!
Punčochy House of Holland... Bylo mi řečeno že to vypadá jako tejpy... No nevadí :D
Jedna oficiální fotka z Missoni for Lindex...
Hrozně ráda si fotim nethy a taky mě baví třpytivej prsteníček :)
 Jedeme na výlet! :)
Detaily...
 Dostala jsem prstýnek - foťáček!



A tyhle troje boty jsou teď předmětem mojí touhy... Ty poslední na podzim prostě potřebuju! Všechny jsou z h&m... Viděli jste je už v obchodech? A který se vám líběj nejvíc?

Kdybych měla mobil s rozumnym foťákem fotila bych už fakt uplně všechno... A radostná zpráva - na cestě ke mě je novej objektiv! Juch už se na něj hrozně těšim! :)

Mějte se krásně!
Alice

11 komentářů:

  1. Umíš zlevitovat pomeranč, dobré vědět!
    Mimochodem, co znamená vypadat jako tejpy? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo držela sem ho ve vzduchu a točiala s ním :D a tejpy jsou takový ty pásky co se s tim polepujou sportovci...

      Vymazat
  2. Fotka z koupaliště je skvělá:)
    Když bych měla vybírat z těch třech posledních botů tak určitě ty poslední.. ale ani ty poslední nemají na tvé modré lodičky co máš na fotce na nohách ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc! a asi jo no ty podzimní fakt chci!

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. lepíky na svaly pro sportovce...
      https://www.google.com/search?client=opera&rls=cs&q=tejpy&oe=utf-8&channel=suggest&um=1&ie=UTF-8&hl=en&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=D2ZUUJbmC4TYtAadqIHABw&biw=1024&bih=489&sei=UmZUUO7XG8n4sgaVl4DYCw

      Vymazat
  4. No pekelně divný! :D
    Mně se třeba dnes zdálo, že mě spolubydlící vyhodily z pražského bytu, že jsem moc výstřední a že nechci nechávat puštěnou televizi jen tak. Ach jo, moje nejhorší obava :D

    OdpovědětVymazat
  5. ta lindex fotka je skvělá, hnedka jsem si říkala, že jsi na ní boží a prostě je super!

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.