středa 19. září 2012

Praha II.

Už víte jak jsem strávila půl neděle a nyní k té druhé půlce... Díky Sylvii jsem se mohla zúčastnit probíhajícího Prague fashion Weekendu konkrétně přehlídky Pavel Brejcha Line... A řeknu vám bylo to skvělé!
S krásnou Sylviou :)
 Pózičkuje... (Fotky se potom objevili tady...)
 Čekání na vpuštění do sálu/stanu... Ano byla s náma i Olga a Evička :)
 Těsně před přehlídkou...
 Prague Fashion Weekend jeeeej! :D
A jak byla samotná kolekce? Podle mého názoru opravdu krásná! Velmi čisté jednoduché střihy nádherný barvy... Celý to působí tak sofistikovaně - jako pro inteligentní silou ženu která chce být zajímavá a originální ale zároveň nemá potřebu nosit nějaký šílenosti... No hned bych si něco pořídila :) Ten fialkovej kabát! Ovšem bohužel modelky choděj moc rychle na to abych je stíhala fotit takže pro víc fotek koukněte třeba sem!
Po přehlídce jsme se ještě vyfotili se samotným Pavlem Brejchou a také s Katarínou Král která je manažerkou Pavel Brejcha Line... Pro víc info vás odkážu na fb stránky Pavel Brejcha Line kde je i víc fotek nebo přímo na stránky...
No a nakonec jsme šli okouknout Fashion Showroom takže pár fotek toho co mě zaujalo... Nahoře kousky od Zuzky Kubíčkové dole potom Jana Gavalcová a Petra Poórova :)
Tak to byla moje skvělá neděle... Ale teď už zase útočí realita a já za chvíli letim do práce a potom zase diplomka... No děs! Potřebuju víc takhle super dnů!

Mějte se krásně!
Alice

20 komentářů:

  1. no se Sylvií jste prostě největší krásky!!! <3

    OdpovědětVymazat
  2. pekné fotky a krásne outfity :) mne sa najviac páčia tie zlaté šaty :)

    www.karissaworld.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc jsem ráda že se líbí :)

      Vymazat
  3. jeeeej! zlatino! krasny den to bol! hrozne rada som ta videla nazivo:)) a zase hroozne rada niekedy uvidim:) dakujem,ze ste prisli:*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to teda byl! a já tebe taky! určitě musíme něco podniknout :)

      Vymazat
  4. slečny ako z nejakého cool seriálu :D uf a Sylviina blond ma dostala a celkovo tá zlatá ..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ó díky! a Sylvia je prostě úžasná!

      Vymazat
  5. ahoj, krásne fotky:)
    pozývam ta na giveaway na môj blog

    http://littlecurlykate.blogspot.sk/2012/09/giveaway-number-2.html

    som tvojím novým followerom, poprípade by sme sa mohli follownuť navzájom...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju!
      vzájemné followování nedělám omlouvám se...

      Vymazat
  6. ♥ jéé najkrajšie slečny a spolu :))

    OdpovědětVymazat
  7. Asi umřu z tý sukně!
    Zvu na giveaway ve spolupráci s Choies.com
    http://talktomymoustache.blogspot.cz/2012/09/prinasim-vam-novou-opravdu-skvelou.html#comment-form :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já taky hlavně proto že není moje!

      Vymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.