pondělí 17. září 2012

Praha I.


Včerejšek byl úplně super! Pasuju ho na nejlepší den od doby co odjel F.!
Byl to tak skvělý den že ho dokonce rozdělim do dvou příspěvků ať vás moc nezahltim :)
Do Prahy jsem dorazila už ráno abych strávila co nejvíc času s Lindou a s Oksanou...

Nemůžu si pomoc a mám potřebu postovat hrozně moc fotek protože jsem prostě hrozně nadšená z novýho objektivu :)
Měla jsem na sobě úžasnou sukni kterou mi půjčila Alenka která jí má z Paříže a k ní tílko z h&m a martensky... Zapomněla jsem si vzít náušnice tak jsem musela ještě před srazem běžet do h&m a nějaký si koupit :) (Aneb důvod se vždycky najde :D )
Linda je prostě kráska!
A Oksana je děsně sexy!
 
Musely jsme si dát kávičku a dortík a pak taky oběd... No dobroty!
Oldschool je cool! Ženy fotily na film tak jsem moc zvědavá co z toho bude :)

A taky jsme byly v Nevintage bazaru! Koupila jsem si super sáčko a nechaly jsme se vyfotit na polaroid :)
Ha objevuje se fotka! :)

No a potom už jsem se s Lindi a s Oks rozešla a pokračovala za dalšíma kráskama... Ale o tom až příště :)

A jaký jste měli víkend vy?

Mějte se krásně!
Alice

31 komentářů:

  1. Pro mě je hlavně oldskůl ta Velryba, kam jsem chodila ve čtrnácti až sedmnácti. A fotky jsou o hooodně lepší!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já tam byla poprvé a líbilo se mi tam :) a díky pochvala od tebe extra potěší!

      Vymazat
  2. Vypadáš skvěle! náušnice a brýle vedou u mě prim!:)

    OdpovědětVymazat
  3. Takhle ti to už dlouho neslušelo! :)
    Boží!

    OdpovědětVymazat
  4. to je skvele popoludnie ...či celí deň ? Fotky nádhera

    OdpovědětVymazat
  5. nevim co je na fotce se mnou sexy :D ale tobe to sluselo, o tom zadna!

    OdpovědětVymazat
  6. :-O ja vás chcem tiež stretnúúúúúť !!! ach krásne ste všetky a ten koláč by so hneď zožrala !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc moc! třeba někdy příště! a zajdi si do světozoru byl fakt lahodnej :)

      Vymazat
  7. Bozi. Ty brejle a ten top! Skvele jsi to sladila. Ja bych to sice dala bez klobouku, ale to je asi jen moje uchylka, ze podobny klobouky nemusim, nevim proc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc! a mě klobouky právě bavěj no chci je nosit víc a víc takže sorry předem :D

      Vymazat
  8. Odpovědi
    1. dík! vlastně mě to překvapuje páč se vždyckyřiká že kulatej ksichtík a kulatý brejle k sobě nejdou...

      Vymazat
  9. super sukňa :)

    www.karissaworld.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. wow, toto je veľmi svieže! Sukňa krásna, naušky ani nehovorím a ešte ten tvoj úsmev od ucha k uchu, paráda!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc! při tak super dni nelze se nesmát :)

      Vymazat
  11. mohu se zeptat jaky objektiv si pouzila pri foceni fotek? :)

    OdpovědětVymazat
  12. Uuu miluju ten objektiv, miluju tebe!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já ho taky miluju! a tebe páč si mě tak pěkně nafotila! Lindu každý den prosím! :)

      Vymazat
  13. super klobúk aj brýle a polaroidová objavovacia je najlepšia .)

    OdpovědětVymazat
  14. Seš nádherně aristokratická.
    (A na stejný objektiv si momentálně šetřím, teď jsem odhodlaná dotáhnout to do konce ještě víc :)

    OdpovědětVymazat
  15. ó děkuji! a jdi do něj já jsem uplně nadšená!

    OdpovědětVymazat
  16. ty těstoviny jsem měla ve velrybě předevčírem...chodím tam na ně celkem pravidelně :D zajdem někdy spolu!

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.