úterý 11. září 2012

Poslední večer

Chtělo by to nějaké osvětlení mých negativních nálad v poslední době a taky bych chtěla aby můj blog byl zase o něco osobnější... Takže si vám tady budu vylejvat srdíčko jo? Loni jsem byla na semestr v zahraničí já no a minulý týden mi odjel studovat do ciziny můj F... Je mi smutno a už teď se mi hrozně moc stýská a to je to teprve týden... Ještě že existuje skype a můžeme si hodiny telefonovat!
Tenhle podzim bude prostě krušnej... Termín odevzdání diplomky se neúprosně blíží (a já píšu sem a to mi ten titul asi nevyslouží!)... Navíc Ústí bude bez F. prostě divný... Vůbec si to neumim představit... Budu bydlet s cizíma lidma pořád jenom datlovat diplomku... No ono i s tím blogem to souvisí - nevím totiž kdo mě bude fotit! Nějakej dobrovolník z Ústí? Hm?

Poslední večer jsme si s F. vyšli na něco dobrého... A já jsem si oblékla spoustu králíčků...
Teplá zelenina a šunčička = lahůdka!

A jaký podzim čeká vás? a z čeho vám je smutno a naopak z čeho máte radost? Kdyžtak mi do komentů napište nějakej dobrej vtip ať se pobavim :)

A ještě když už jsem začala s otázkama... Co vám tady na blogu chybí čeho byste rádi víc a na druhou stranu co vás nebaví a co klidně oželíte??? Děkuju moc a moc za zodpovězení týhle otázky je to pro mě fakt důležitý...

Mějte se krásně!
Alice

PS - Jsem fakt zvědavá jestli si tohle všechno někdo přečte nebo je to vážně tak že všem jde jenom o obrázky... Protože vzhledem k tomu že nevím jak to teď bude s focením mého ošacení tak bych chtěla víc psát - jenže když to nikdo nečte tak s tim můžu rovnou taky seknout... 

29 komentářů:

  1. mňamka, hned by som si dala :)

    www.karissaworld.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Pocity z odloučení chápu, já si to ani nechci představovat, kdybychom se měli na delší čas rozdělit. Ale zas dá se to přežít, když jsi aktivní - což předpokládám, že jsi :-) Já jsem se těšila na krásnej podzim, ale v létě se mi taky zkazila nálada (důvody neuvádím, já si naopak na blogu vylívat srdce neumím, a to taky asi neni dobrý, všechno držet v sobě, ale zkrátka to neumim no..) a stále to neni moc dobrý, navíc jsem se taky dala na studia, na starý kolena, a zjistila že už si skoro nic nepamatuju.. Do toho práce, málo času na všechno a já jsem z toho celá taková vynervovaná.. naštěstí mně můj milý muž podporuje a dokáže mi zlepšit náladu. Konec stěžování :-) A jsem ráda, že budeš víc psát, ráda čtu příběhy lidí + k tomu fotky, mám ráda takovou všehochuť. A co oželím? Občas mně nebaví spousta oblečkových fotek z několika různých úhlů, stačí mi dvě tři všeříkající, ale to je detail :-) A sluší Ti to a to jídlo - mňam! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc a moc za obsáhlou odpověď!
      a jo přežijem to už to přece jen máme jednou za sebou :) a to je mi líto že tě potkalo něco nehezkýho ale zase je super že máš podporu! a studium to je bezva! palec nahoru!

      Vymazat
  3. Koči, nesmutni, kolem mě je teď tolik vztahů na dálku, tolik zkoušek, musíš to vydržet! Kamarád odjel přítelkyni na rok studovat do Texasu... na rok! Fuuuu. Podle mě vás to ale může maximálně stmelit, volejte si a nepřipouštějte si to, snaž se zabavit jinak (což nebude asi vzhledem ke školním povinnostem problém). Neboj, čas letí vážně hrozně rychle. Což je někdy špatné, ale někdy i dobré! Držím palce!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju za podporu! a jo už to mme jednou za sebou tak doufám že to zvládnem i podruhý... ale na rok to už je fákt dlouho!

      Vymazat
  4. Bavily by mě třeba nějáké random fotky co si různě posbírala z netu nebo třeba i vyfotila ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Drzim palce aby cekani na F. rychle a co nejvic bezbolestne uteklo... A tesim se i na nefotkove clanky! :) (Co se tyce tematu, necham to na tobe, jsi krasna a originalni a urcite neco vymyslis :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju děkuju děkuju! jsi zlatá!

      Vymazat
  6. Ty králíčci jsou nádherní. Skvělý vzor. Pohádkový, ale přitom dospělý! Jsi jako Alenka! :))

    http://fashionpuding.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju! něco na tom bude - Alice Wonderland králíčci :)

      Vymazat
  7. uteče to, pokud je to jen semestr:) mám taky půl roku bez toho druhého za sebou - já v Londýně, on v Čechách. tenkrát jsme to taky ustáli. a bylo to o to hezčí. spousta dloooouuuuhých dopisů, básničky, pohádky a křížovky od něho, překvapení v dopisech, telefonáty. byla to neuvěřitelná romantika:) ráda na to vzpomínám. xxx mám Tvůj blog ráda takový, jaký je. Tebe mám prostě takovou ráda:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já vim že to nakonec uteče ale začátky jsou nejhorší! jo taky jsme si loni vyměnili spoustu pohledů... ale přece jenom převládá skyp :) letos to vylepším o dopisy!
      a děkuju moc!

      Vymazat
  8. Máš super tričko :)
    http://life-with-nicole.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  9. Tak na mě z tohohle příspěvku úplně zavanul takový podzimní splín.. ať Ti to bez F. rychle uteče!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo ten mě každoročně chytá... děkuju moc!

      Vymazat
  10. tesim sa napr. na nosenie ciziem! milujem tie svoje nad kolena! :)
    vtip: preco stoja policajne auta pred pomocnou skolou? Lebo je rodicko :DDD meheheehh!
    dufam, ze nemate policajta v rodine :DD

    pusu!

    OdpovědětVymazat
  11. No já se toho podzimu taky docela bojím.. Novej semestr na nový škole, hmmm.. Denní dojíždění do Olomouce... Achjo... Málo času na mého milého a tak vůbec, takže ti dost rozumím...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak držim palce ať to všechno zvládneš!

      Vymazat
  12. Já to čtu:)
    Pro mě bude podzim taky docela náročný - jdu do prváku na vysokou, takže pro mě celkově hodně velká změna - nové bydliště, noví lidé, nová škola atd.. jsem zvědavá, jak to zvládnu..
    Já si ráda budu číst tvé "deníčkové" psaníčka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. týjo prvák to ti normálně závidim! koukej si to pořádně užívat jsou to skvělý léta (zapšklý slova toho kdo už to má skoro zasebou...)! to všechno zvládneš neboj!
      a děkuju moc!

      Vymazat
  13. králík na krku odkud? suprováckej :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. téda promiň ale nevím mám ho už hrozně dlouho...

      Vymazat
  14. Suncicka OM NOM NOM, taky bych si dala :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.