sobota 8. září 2012

Lindex & Missoni

Ve čtvrtek jsem se po dlouhé době taky jednou zúčastnila takové blogerské akce a to představení kolekce Missoni for Lindex... A řeknu vám to je přesně věc která zvedne náladu člověku který má zrovna hroznou náladu a je mu smutno (to jako já...)... Krásné oblečení výborné jídlo a hlavně skvělá společnost to mi vykouzlilo úsměv na tváři! Děkuju všem!
Tyhle kožený pouzdra jsou pro mě uplně top! Skvělý barvy a krásně voňej :) (A ještě náhodný sladění s manikůrou no paráda :) )
Kolekce obsahuje i domácí oblečení a tenhle župánek by se mi fakt hodil...
Skvělý svetro-kabát!
Ale úplně nejvíc se mi líbily plastové šperky a kožené uzlíky!
Kolekce pro děti je uplně rozkošná a myslim že čepice nebo palčáky by seděly i mně :)
Musela jsem se vyfotit v šatech z kolekce že ano :) A ještě s krásnou kabelkou... (Měla jsem na sobě šaty z Lindexu a neon korálky z h&m)
A můj názor na Missoni for Lindex? Líbí se mi to a moc! Ovšem bohužel nemám na úpletové šaty uplně postavu (rozuměj moc kopíruje + málo podporuje mé slovanské pozadí...) takže proto bych zůstala u šperků nebo kabelek...
Nejvíc se mi ale na celé kolekci líbí filosofie kterou nese... Z každého prodaného kusu jde 10% na boj s rakovinou prsu se zaměřením především na mladé nemocné (úplně konkrétně na projekt Bellis Young & Cancer) a to je podle mě výborné! A dále potom to že je tahle kolekce pro všechny generace - matka dcera babička všichni můžou být Missoni for Lindex :) (Jak je pěkně znázorněno na kampaňové fotce :) )

A dobrá zpráva nakonec - od 25.9. bude Missoni for Lindex v prodeji ve všech obchodech Lindex! A to je pro mě první týden školy takže už vím že navštívím Lindex v Ústí :) Koho tam potkám? A co vy na to?

Mějte se krásně!
Alice

18 komentářů:

  1. Dakujem Alice! Za vsetky super komentare :) si mega zlata! Mam ta rada tuto v blogosfere! Hope to meet you one day soon!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no není zač prostě tě obdivuju a musim to vyjádřit! :) někdo tak zajímavej jako jsi ty se jen tak nevidí! a taky doufám!

      Vymazat
  2. Nebud smutna <3 A bud pozitivni! jak jako nemas postavu? Prosim tebe. Tuhle jsi zase psala, ze na linky nemas oci. I say BULLSHIT! Dobry to je a na fotce v nich vypadas skvele. A vsechny ty tasticky a sperky jsou taky bozi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju jsi zlatá :) ale ručim za to že mi v určitejch partiích ty šaty těžce neseděj - možná tak se stahovacim prádlem jako Bridget Jones :D

      Vymazat
  3. Ty jo! Ty úpletový šaty jsou super.

    OdpovědětVymazat
  4. Ty plastove sperky se mi teda taky hrozne libi! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tie upletove saty su krasne, ale najst niekoho, kto v nich bude vyzerat uzasne, nebude take jednoduche :)) Ja si trufam na suknu a k tomu nejaky jednofarebny top. A presne si to vystihla, tiez sa mi paci, ze 10% ide na dobru vec, takze si urcite nieco kupim :)
    .. a mysli pozitivne, uvidis, ze bude lepsie :)
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc! a já bych právě brala třeba svetřík ale spodek né...

      Vymazat
  6. Slusela by ti, podle me, nejvic cela vyholena hlava! Ale vazne!!!:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no nejsi první kdo to říká ale zase nebudu ak moc blbnout :D

      Vymazat
  7. Ahoj, zvu tě ke mně na giveaway!
    http://ytinifni-infinity.blogspot.cz/2012/09/giveaway-earrings.html

    OdpovědětVymazat
  8. tak ten župánek se mi moc líbí :-)

    OdpovědětVymazat
  9. moc ti to slušelo! snad brzy vyrazíš do německa, ať nejsi smutná!!*

    OdpovědětVymazat
  10. a mne sa zas páčia tvoje vlasy a strašne moc! kolekcia- not my cup of tea :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.