sobota 15. září 2012

La Kavárna

Včera jsem strávila skvělý podvečer s úžasnejma ženama a taky jsem konečně navštívila skvělou La Kavárnu... Tohle místo okamžitě jmenuju na nejlepší posezení v Jablonci! Zkoukněte to tady!
Měla jsem na sobě body american apparel - toužebně jsem po něm koukala už ve Vídni ale nakonec jsem ho koupila na asosu ve skvělý slevě - a to potěší :) Sukně je house a sako ze sekáče...
 Výborný kafe a lahodný tapas...
V La Kavárně je to jako na návštěvě u někoho v obýváku :) Znáte? Navštívili jste? Jestli jste ze severu nenechte si to ujít :)
Moje nejdražší ženy! Známe se tisíc let a těch několik dní který jsme spolu strávily v New Yorku se řadí k nejlepším zážitkům mého života... ♥

Zítra jedu do Prahy zkouknout ten Prague Fashion Weekend tak jsem velmi zvědavá :) A nevim co na sebe! 

Mějte se krásně!
Alice

14 komentářů:

  1. krásne botičky a kaviareň tiež vyzerá fajn!
    ja keď si chcem posedieť na nejakom peknom mieste, musím prejsť cez 20km :D

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé, to jsou pohodové fotky :) Užij si PFW! :)
    Zapojte se do Giveway a vyhrajte parfém od Guess! 2nd Giveway

    OdpovědětVymazat
  3. Aličkoo, je na asosu ještě to body?

    OdpovědětVymazat
  4. nojooo,, tak když je ta káva z mamacoffee,tak musí být prostě výborná! :))

    OdpovědětVymazat
  5. krásne fotky a veľmi ti pristane takýto outfit:)

    pozývam ťa na giveaway

    http://littlecurlykate.blogspot.sk/2012/09/giveaway-number-2.html

    OdpovědětVymazat
  6. La Kavárna je jedno z nejpříjemnějších míst pro hrnek černýho moku, jaký znám. Pohoda, klídek, originál. Le chaos tam rozhodně nehrozí. ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. počkej ty jsi ze severu? nebo je La Kaváren víc?

      Vymazat
  7. ahoji, víš, že jsem šla kolem tebe, když jste fotili ty fotky.)) chtěla jsem tě pozdravit, ale nechtěla jsem otravovat, jinak ti to, ale moc slušelo.))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. cože cože?! čtenářka z Jabka hustý! doufám že jsem se nechovala až moc šíleně :D byla sem hrozně vytlemená protože sem po dlouhý době viděla kamarádky... jé to je škoda měla jsi říct! a děkuju moc moc :)

      Vymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.