neděle 23. září 2012

Kovboj

Takhle jsem se oblékla na páteční večírek... Maminka se mě ptala jestli jdu tančit k tyči (nakonec jsem se tou tyčí zlákat nenechala :D ) a já si připadala jako kovboj... Aplikace v telefonu která dělá zvuk biče ten večer vážně přišla vhod :D
 Koženkové šaty a šperky jsou z h&m boty ccc a punčochy House of Holland...
Z těch bot jsem úplně nadšená! Jsou kožený a vevnitř trochu vyteplený no a hlavně senzačně kovbojský! A navíc taková náhodná koupě - jó tak já se tady podívám stejně tady nic nemaj a tadááá vysněný boty! No radost :)

Zítra se stěhuju na kolej... Po pěti letech budu mít cizí spolubydlcí no jsem fakt nervózní... Ale upekla jsem jim perník abych se zalíbila :D Držte palce!

Mějte se skvěle!
Alice

15 komentářů:

  1. Určitě by ses zalíbila i bez perníku, ale s perníkem je to jasný :D

    OdpovědětVymazat
  2. Držím pěsti, mě taky čeká první školní den...

    OdpovědětVymazat
  3. jo,me bys na pernik urcite dostala :D
    mas to dobre vymysleno a ty saty jsou skvele!
    boty shanim podobne,takze zavidim tvuj ulovek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc! ale sem teda moc nedostala no :(

      Vymazat
  4. maminky su obcas s tymto srandovne :D s vtipnymi otazkami pred mojim vecernym odjazdom :D ale tatinkovia este vtipnejsi :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to mě tatí v tomhle většinou hájí - no nebo je mu to fuk :D

      Vymazat
  5. Já myslím, že jestli je ta spolubydlící uplně nová, tak z tebe bude mít mnohem větší strach než ty z ní :D já bych měla, proto jsem nechtěla jít na kolej :D

    Jinak vypadáš naprosto SENZAČNĚ!!! Ty žluté korále s růživýma punčochama jsou boží.. a ty vyholené vlasy se mi líbí víc a víc:)

    OdpovědětVymazat
  6. Me likey!! Farebné, ale zároveň trochu drsňácke!

    OdpovědětVymazat
  7. such an original look, and your hair is perfect!

    OdpovědětVymazat
  8. Ha! Mám úplně stejné boty a pořídila jsem si je i za stejné situace, kterou popisuješ! Sice se silně obávám kvality ale musela jsem je mít... :-D
    Hanč

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.