sobota 22. září 2012

Jídlo!

Tak aby to nebylo pořád jenom fashion fashion dneska jídlo jídlo! :) Opravdu ráda jím a taky si to ráda fotim... Teď už to teda s novym objektivem půjde lépe a radostněji ale mám tady ještě jednu starší sadu fotek...
Tak dobrou chuť! :)
Zrníčkovej rojhlík s sunčičkou ze Španělska a salát...

 Ovocná svačinka... Ale teda kozí jogurt mi nechutnal - zůstávám u ovčího ten je nejlepší!
 Sklizeň ze skleníku... Miluju tu vůni domácích rajčat!
Pekla jsem slané rajčatové a sladké oříškočokoládové mufiny...
Snídaně - čaj a kafe (miluju ty hrnky!) a kaše z mixitu... Ty si objednávám pořád a uplně je miluju! Teď mám s malinama visněma mandlovejma plátkama a hoblinkama bílé čokolády - mňamka!!!
 Posezení na zahradě a vanilková zmrzlina...
Jdu si takhle do krámu a vidim - loupák! Už léta jsem neměla loupák a najednou jsem na něj dostala takovou chuť! Vážně jsem si pochutnala! (btw celý léto jsem prodávala v pekárně a neměla jsem ani jeden...)
Cukety ze zahrady + česnek taky ze zahrady + nějaký ty bylinky + olivovej olej + chvíle v troubě = nejvíc nejlepší dobrota! (btw ta dole vypadá jako lebka žejo!)
 Rozepečený vafle s medem a kafíčko na snídani...

Rajčata balsamiko bazalka a mozzarella - celý léto bych mohla jíst jenom tohle!

Na co teď máte chuť? A co jste jedly v létě nejčastěji?
Achjo to je tak smutný že už je podzim... Tenhle víkend je můj poslední víkend prázdnin v životě... A to je prostě hrozný hrozný! Uplně mě ničí jak sleduju blogy vás co třeba teprve maturujete nebo ještě ani to ne - upřímně tolik vám závidim a připadám si stará... Vždyť já už končim vejšku... (ha a to bych už měla mít hotovo...) No nic...
Tak teď už víte co jím a i to co mě trápí...

Mějte se skvěle a užívejte si!
Alice




9 komentářů:

  1. tak to já jsem z podzimu vyloženě nadšená, hrozně si to užívám:) btw recept na ty slané muffinky by nebyl?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no nechápu pro mě je to nejhorší období! už aby byla zima a sníh! :D
      a koukni sem - http://kitchenette.cz/ nejdeš tam tyhle i hromadu dalších dobrot!

      Vymazat
  2. Já mám chuť na každou jednu věc, co jsi právě postla :D A puntíkovaný hrníčky? Odkud, odkud?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to jsem ráda přesně takové pocity jsem chtěla vyvolat :)
      a hrnky jsou z kauflandu - 20kč ve slevě :)

      Vymazat
  3. mňam! nejraději bych ti to všechno snědla! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.