čtvrtek 27. září 2012

Černý...

Podlehla jsem! Koupila jsem si svoje první obtáhlý černý džíny! Je to tak trochu zrada sama sebe... Víte mám pocit že kalhoty nejsou pohodlný - a kor džíny a extra ty obtáhlý... A navíc - co si budem povídat tohle prostě víc sedí holkám s nohama ažuplněnazem a ještě s tou mezerou mezi stehnama... No tak do tědlech kategorií nespadám... Na druhou stranu - jsem s tím docela smířená... Tak co si budem nalhávat :) Prostě jsem je chtěla! A jsem s nima docela spokojená :) Asi těžko je teď začnu nosit pořád ale sem tam se to hodí...
Džíny jsou z h&m stejně jako stříbrný svetřík... Náušnici jsem dostala od ségry... Díky Majdi :)
Gumový boty mel mě nejdřív trochu tlačily ale už je to dobrý tak je teď ráda nosim :)
Nemohla jsem si odpustit tuhle fotku... Ono totiž nafotit pár fotek je občas fakt zábava... Mám teď novýho fotografa (= toho koho nutim aby mě fotil a ještě sem na něj drsná) tak jsem se chvílema nasmála :)

A jsem nadšená z toho jak je teplo!
A z toho že jsem zase v Ústí! Mám to tady fakt hrozně ráda...
Ale nejvíc nadšená jsem z toho že zítra jedu za F. na návštěvu!

Ták a povězte mi z čeho jste nadšený vy! A taky mi povězte co si myslíte o černých obtáhlých džínách - můžou je nosit jen dokonalé nohy? (A jaké jsou potom vaše nápady pro ty né tak ve formě?)  Děkuju! :)

Mějte se skvěle!
Alice

16 komentářů:

  1. vypadáš v tom skvěle! v kombinaci s těmi botami, svetříkem, náušnicí plus ty tvoje super vlasy. kočka!

    OdpovědětVymazat
  2. hodia sa ti ♥ tie botičky sú úplne skvelé.
    ja milujem skinny jeans.. vlastne si ani neviem predstaviť, že by som nosila ničo iné - a rozhodne nemám dokonalé nohy :D práveže ich mám krátke ale vždy mám pocit, že mi ich opticky predlžujú, ale to je asi len v mojej hlave :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju! a já nevim no asi to stejně tak moc nosit nebudu není mi to tak moc pohodlný...

      Vymazat
  3. "prostě víc sedí holkám s nohama ažuplněnazem a ještě s tou mezerou mezi stehnama"
    haha, rozosmiala si ma takto na ráno
    a nos čo sa ti páči a hlavne čo je pre teba pohodlné, podľa mňa vyzeráš super a hlavne na mňa pôsobíš neskutočne sympaticky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to jsem ráda že jsem tě pobavila! a děkuju moc!

      Vymazat
  4. sluší ti! podle mě černé džíny i hezky zeštíhlují (asi proto je ráda nosím :)) a hodí se ke všemu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju! a kvůli tomu že se hoděj tak nějak se všemu jsem si je právě pořídila no...

      Vymazat
  5. ale ved medzeru mas! ja ju vidim na 3. od spodu! su super, a nemusia ich nosit iba dokonale nohy... a vobec, ake su dokonale nohy? :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. na tý fotce ale stojim jako magor to proto :D a třeba ty tvoje sou o řád dokonalejší než ty moje! :)

      Vymazat
  6. Černý džíny jsou věc, která jednou prostě přijít musí. Věc, které se snad nikdo nevyhne. Ale co už. Jsou praktické a sluší :)
    A plnohodnotný život se dá žít i bez mezery, mám to vyzkoušený :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dík! a ještě aby nedal - nikdy jsem jí neměla a žiju :D

      Vymazat
  7. Love it!

    (giveaway iphone case)

    Kiss,
    Laura

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.