neděle 12. srpna 2012

Wir hatten viel Spaß in Wien!

Byla jsem na výletě ve Vídni! Chtěla jsem se tam podívat už delší dobu a Znojmo je ideální výchozí pozice a teď se všechno tak správně sešlo a jelo se! Všechno jsem pečlivě naplánovala a vymyslela jsem kam se půjdeme podívat vyhledala jsem nejvíc in secondhandy - no tady můj plán trochu selhal... Dva obchody měly zrovna prázdniny a třetí byl zavřený a potom už se nám nechtělo se vracet... Vynahradila jsem si to ve Forever21 a v American Apparel :) Jedinou vadou na kráse výletu snad bylo to že se mi asi po třetí fotce vybil foťák - naštěstí to F. zachránil!  
Krásné barevné schody před Albertinou...
V Albertině bylo na můj vkus Moneta hodně málo ale zato fotograf Joel Sternfeld mě vážně zaujal...
Vídeň je vážně krásná - monumentální nádherný paláce ale přitom taková klidná atmosféra a pohoda... Tady Hofburg - sídlo presidenta... 
Na tržnici Naschmarkt jsme si nakoupili dobroty a potom jsme si poseděli v parku...
A ve Stadtparku mají květinové hodiny! Měla jsem na sobě sukni a tílko z h&m svetřík f&f a botky ny...
Obrovský Stephansdom...

Takže Vídeň určitě doporučuju vaší pozornosti! Já bych se tam taky ráda znovu podívala - třeba do dalšího muzea a určitě do zoo...

Mějte se krásně!
Alice

30 komentářů:

  1. tie prve fotky su cista parada!!! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Super schody, super sukně, super brýle!
    Ve Vídni jsem byla jednou před Vánoci a mají tam vážně, vážně úžasný veverky, který můžeš krmit přímo z ruky. Tenkrát mi přestalo vadit, že mám velké přední zuby :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dík! a na vánoční trhy bych se tam taky ráda podívala... a veverku bych se krmit bála aby mě nekousla... ale jinak velký přední zuby jsou in ne? nejlíp s mezírkou :)

      Vymazat
  3. Viden se da hlavne uplne krasne projet na kole, maji tam i ty pujcovaci jako v Londyne. Btw. Ehm. Neni to vielen? Nemecky jsem nemluvila uz 5 let, ale ted jsem koukala na Iron Sky tak mam takovy pocit oziveni ..ale vubec, sem hnidopich, shame on me :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo spousta lidí na kolech a cyklostezky všude to se mi jako holandofilovi móc líbilo! a já teda německy ani ň ale konzultováno s učitelkou němčiny a mám to správně :) so much win :D :D :D

      Vymazat
  4. vídeň mám moc ráda :) snažím se tam jezdit aspoň jednou ročně, jezdíme tam s mamčou, tradice!

    OdpovědětVymazat
  5. ve vídní jsme byly teďka na pár dní s kamarádkou a jedním slovem úžasný! vracím se tam strašně ráda

    blesitrh.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Stěma 2ndhandama je to fakt smůla. Zajímalo by mě, co by si tam vyštrachala.
    Nám letos výlet do Vídně krachnul :( Nakonec sme nejeli.
    PS: Slušelo ti to, modrá ti sekne. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to teda mrzí mě to! a děkuju moc!

      Vymazat
  7. Nádherný fotky, sluší ti to :))

    http://fashionpuding.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. jé tenhle outfit ti moc sedne!! do Vídně bych jela hned:)

    OdpovědětVymazat
  9. Jééé parádní fotky! Ve Vídni jsem ještě nebyla nikdy, nojo, já vím, jsem OUT :) Jenom jsem projížděla, takže jsem z toho nic neměla.
    ~ The Diary Of Pie Rette ~

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já poprvé a fakt doporučuju! :) a dík!

      Vymazat
  10. vídeň je vážně krásná, hned bych tam jela! :D

    OdpovědětVymazat
  11. milujem vieden! aj ja sa chystam v dohladnej dobe :) bola si ocarujuca! schody su pekne miesto!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc! a už se těšim na tvůj report!

      Vymazat
  12. ahoj,muzes mi napsat adresu tech sekacu?hned si tam skocim:)
    Viden je nejlepsi,hlavne ti lidi tady - zadny zavideni a dalsi cesky specialitky...nebydlela bych uz nikde jinde radeji!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no našla jsem to někde na tědlech stránkách http://www.wien.info/cs tak pokoukej :)
      a závidim tyjo bydlíš v nádhernym městě!

      Vymazat
  13. Ve Vídni se nic jiného než Spaß haben dělat nedá, je to skvělé město! Některé Stockholmské čtvrti na mě občas působily trochu vídeňsky, jen kočáry s koňma se tam potkat nedaly :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hezky jsi to napsala :) a do Stockholmu se musim taky někdy vydat!

      Vymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.