středa 15. srpna 2012

Tulipány

Tyhle šaty prostě zbožňuju! Teď si nejsem jistá pořadím koupě ale hned jsem věděla že tyhle šaty a tyhle boty spolu budou skvěle fungovat... Připadám si trochu jako stepfordská panička a to se mi líbí :) A navíc připomínaj ty úžasný lilkový Dolce & Gabbana ale tulipány jsou mi ještě bližší... 
 Šaty jsou z Oodji a boty Mel...
Po dlouhém odolávání jsem si taky pořídila tuhle ozdobnou gumičku a dost se mi to líbí :) Je taková perleťově bílá... Z h&m! Akorát mě štvou takový ty krátký vlasy vzadu na krku tak uvažuju že si tam protáhnu podhol... Co si o tom myslíte?
Prsten z KappAhl jsem měla uplně zapomenutý v kabelce a přitom je tak pěknej!
Snaha vyfotit líčení... Pořídila jsem si fialový linky a baví mě to ačkoliv to neni  moc vidět při tom jak mám zapadlý oči... 
Ty boty prostě zbožňuju!

Zítra se vydám na cestu na sever po dlouhé době zpátky domů tak se těším :) Ačkoliv tady na Moravě je taky krásně! No ono to hlavně bude tak jak se zpívá v týhle písni - Home is wherever I'm with you! (btw jedna z nejdojemnějších písní vůbec - poslouchala jsem jí v Holandsku a snad pokaždý mě rozbrečela... Jaká je vaše dojímací píseň?) 

Mějte se krásně!
Alice

32 komentářů:

  1. moc krásne fotky tie šaty su parádne, tiež rozmýšľam o kúpe tej gumičky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc! a jdi do ní maj teď víc barev :)

      Vymazat
  2. Vážně stepfordský! Jsou krásné!
    Home je moje srdcovka, ale asi nejvíc dojímací je Film Credits od Ólafura Arnaldse, emoce beze slov.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc!
      a ta od tebe je silná smyčce řežou hluboko!

      Vymazat
  3. Je to sice trapný, to furt opakovat, ale stejně neodolam: BOŽÍ! :D

    OdpovědětVymazat
  4. jee fakt moc ti to sluší ! botičky i šatičky jsou úžasný :)

    OdpovědětVymazat
  5. takove klasicke saty jsou uplne nejlepsi!

    OdpovědětVymazat
  6. Tuhle písničku mám taky spojenou s erasmem, nebo spíš s jemu předcházejícímu kurzu finštiny :)) aachjo, hned bych se tam vrátila:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo já bych se tam taky vrátila na druhou stranu to odloučení bylo prostě strašný... erasmus no!

      Vymazat
  7. šaty i boty jsou fakt perfektní!

    OdpovědětVymazat
  8. Jsou nádherné. Ne. Ty jsi nádherná :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Já chci tvoji barvu vlasů!
    A ty šaty jsou krásný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mango od loreálu! :) a děkuju moc!

      Vymazat
  10. aj mne ich najviac pripominaju!!! :)

    OdpovědětVymazat
  11. pekne tetovani :)

    xxx
    www.cristeene.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky! to je suvenýr z New Yorku :)

      Vymazat
  12. Krasny barvy. A ty ocni linky ti strasne padnou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju! já jsem z toho trochu rozpačitá protože mám prostě blbej tvar oka...takže fakt dík :)

      Vymazat
    2. To jsme dve :) Ja mam navic kazdy oko jiny, takze namalovat linky tak, aby vypadaly stejne, je prace tak na pul hodiny :))

      Vymazat
  13. Jedny z mála šatů s květinovým vzorem, který bych si na sebe i vzala...
    Ty boty jsou naprosto geniální a tvoje barva vlasů? Ách! Je to odstín Mango, že? Taky jsem na něj měla zálusk, ale asi budu srab a vsadím na Shangrillu :D Ale tobě tahle výrazná měděná prostě strašně sekne... a vůbec, celá barevná kombinace je výborná! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.