pátek 17. srpna 2012

Štěně

Máme doma štěně! Teda není naše je babičky ale stejně jsem jí musela vyfotit a to i pro vás :) No není rozkošná? Ještě nemá jméno tak je to zatím ňuňu ťuťu ale už jsme jí koupili kšírky a sluší jí to prostě :)
A na focení se štěňátkem šaty s pejsky samozřejmě :) Jsou z h&m... 
Máte doma psa? A jak je jmenuje? Já bych chtěla aby tahle ňuňu zůstala navždycky štěně!

Mějte se krásně!
Alice

14 komentářů:

  1. Je roztomilý jak ti ladí se šatama :) To je jorkšír?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. sem prostě musela :) je to pudlo-špic!

      Vymazat
  2. taky jsem si přála, aby můj Bořík byl pořád štěně. už je to roční kluk, ale pořád je roztomilej:) btw ty šaty jsou perfektní!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. řekla bych že tomuhle roztomilost taky vydrží :) a dík!

      Vymazat
  3. Ňuňu je taková 1/50 z mého Trhače (on se tak sice nejmenuje, ale slyší na to .) I když je to obřík, pro mě je pořád štěňátko.

    OdpovědětVymazat
  4. to je krásný! já nikdy psa neměla, ale stále po něm toužím!

    OdpovědětVymazat
  5. Jezusky, taky chci stenatko. Ale muj kluk mi psa zakazal, ze nemame zahradu, bla bla bla... ;(

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.