neděle 19. srpna 2012

Růžová

S růžovou to mám podobně jako Linda - kdyby mi před pár lety někdo řekl že to bude jedna z mých nejoblíbenějších barev vysmála bych se mu... Jenže chutě se mění a já teď barvy prostě miluju a růžovou taky! Jednou třeba vezmu na milost zelenou a hnědou :)
Posezení na zahradě a cpaní se zmrzlinou :) 
Nejrůžovější sukně je ze sekáče z Leidenu tílko z h&m a boty Hasbeens for h&m...
Hrozně si užívám tohle vedro a jsem nadšená že to má vydržet! A měla jsem pěkně odpočinkový víkend... Jak jste se měli vy?
Co vy a růžová? A kterou barvu fakt nemáte rádi?

Mějte se krásně!
Alice

13 komentářů:

  1. Ty jo, tenhle outfit mi připomíná ty úžasný zahrady na Petříně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. naše zahrada je totiž taky úžasná :)

      Vymazat
  2. ta sukně je super, taková jednoduchá, ale líbivá ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Že taky nejseš latentní metalistka v růžové? :P

    OdpovědětVymazat
  4. Ty se mas, ja chci taky sekace. Tady u nas vubec zadny nejsou ;(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já v Čechách taky furt nenašla ten správnej ale v Holandsku to bylo super...

      Vymazat
  5. růžová je bezva a ty jsi v ní nejvíc bezva!:)

    OdpovědětVymazat
  6. Jsem na tom podobně - jednu dobu jsem růžovou nesnášela a teď nechodím téměř v žádné jiné barvě.. naopak barva kterou nesnáším je šedá a nelíbí se mi ani oranžová..
    A co mě napadlo když jsem viděla tenhle post? "jsem prostě jahodová, holčička jahodová" :))

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.