středa 22. srpna 2012

Pruhy

Prouhaté tak trochu námořnické věci se mi hrozně líbí ale je to jedna z těch věcí která se mi asi víc líbí na jiných... Vlastně totiž moc prouhatých věcí nemám... Ale tohle triko mám ve skříňce už několik let - netušim kde se tam vzalo a nikdy jsem ho neměla na sobě - ale líbilo se mi a tak přežívalo čistky a čekalo na tu správnou příležitost... A ta nastala v neděli - vedro procházka k přehradě dobrá nálada (a všechno ostatní nevypraný)... 
Chtělo to sukni s vysokým pasem aby procento odhalené kůže nebylo moc vysoké takže tahle s h&m byla jasná... Boty jsou taky z h&m brýle gate...
Co vy na to? Nosíte krátké topy? A užíváte si tropy? Já velmi!

Mějte se krásně!
Alice

21 komentářů:

  1. vypadá to skvostně! kočka jsi!:)

    OdpovědětVymazat
  2. jsem asi nikdy neslyšela slovo PROUHATÉ :D ale přijde mi to cool! a ta sukně je bezvadná!
    jinak tropy si moc neužívám, spíš se skrývám :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a co je správně? proužkaté? já si hrozně vymejšlim :D
      a děkuju moc :)

      Vymazat
  3. ide z toho taká pozitívna energia!! :)) krátke topy sú super .. najmä teraz ked su horúčavy :D .. najradšej by som bola, keby nebolo tak horko

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo taky jsem měla super náladu :) jsem ráda že to tak cítíš děkuju!

      Vymazat
  4. líbí se mi to tríčo v nezvyklé délce, fakt má něco do sebe ;)

    OdpovědětVymazat
  5. sukně je skvělost sama, obvzlášť na tobě ;)

    OdpovědětVymazat
  6. ja zboznujem ked trci brusko! je to super :) a skulky genialne!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no na tvoje krásný bruško nemám! :) díííík!

      Vymazat
  7. Velice nápadité :). Líbí se mi tahle kombinace:)

    OdpovědětVymazat
  8. Uaa, k tomuhle by vypadaly super ty vyrazny linky. Neboj se toho a nandej je tam :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no a vidiš to - mám zrovna takový bronzový linky ale vidět to prostě neni! ale dám na tvou radu a budu víc nosit ty fialový :)

      Vymazat
  9. Ta sukně se mi strašně moc líbí a v kombinaci s tímhle trikem to vypadá úžasně!

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.