čtvrtek 9. srpna 2012

Pohodička

Ještě jednou fotky z koupaliště... Černá sukně a bílé tílko je prostě moje nejoblíbenější pohodová kombinace a k poflakování se na koupališti člověk nic víc nepotřebuje... Ještě tak lehké ozvláštnění šperky ale víc po mně nechtějte :) 
 Tílko sukně a botky jsou z h&m rukoozdoba a záušnice z asosu...
Neviditelný boty jsem si uplně zamilovala! Hlavně díky radě StaschedJewel si je můžu užívat naplno - vlepila jsem si na paty takový ty spešl náplasti a už to vůbec nedře! 
U minulého příspěvku Helena poznamenala že moje odění připomíná trikolóru což se hodí když je olympiáda a tak se ptám - sledujete olympiádu? Jaké sporty vás nejvíc baví? Komu fandíte? Fakt mě to zajímá! Já to mám puštěný pořád a fakt mě to hrozně baví... A dneska ve 22 hází Špotáková tak koukejte fandit! :)

Mějte se krásně!
Alice





16 komentářů:

  1. Já fandila minulý víkend, když jsem byla u rodičů a hned přibyly dvě medaile :) dneska se na Báru taky podívám! A ty botky vypadají fakt dobře :)

    OdpovědětVymazat
  2. No já budu koukat určitě! A držet pěsti štěstí :)
    ~ The Diary Of Pie Rette ~

    OdpovědětVymazat
  3. Moc ti to slusi :) Na olympiadu sem tam mrknu, hlavne na jezdectvi a tak, ale tam zrovna nemame nikoho :(
    Jinak prosimte, mohla bys mi dat odkaz na "zausnici" na asosu? Strasne se mi libi, chtela jsem v tom miste dirku a nausnici, ale doktorka mi to vyrazne nedoporucila, tak aspon takhle.. na asosu ji nemuzu nejak najit..dik :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc!
      a tyhle který mám já jsou tady - http://www.asos.com/ASOS/ASOS-Pack-of-3-Smooth-Ear-Cuffs/Prod/pgeproduct.aspx?iid=1917117&SearchQuery=ear%20cuff&sh=0&pge=0&pgesize=20&sort=3&clr=Silver ale když si zadáš "ear cuff" tak ti jich tam vyjede ještě víc :)

      Vymazat
  4. Fandit budu o sto šest.. :) pěkně nám tam Bára nahází zlato! :D Jinak koukám na to, kde jsou naši + závody kde byl Phelps a kde je Bolt :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. skvělý přístup! :) jsem fakt ráda že se zadařilo!

      Vymazat
  5. fandila jsem! a zlato! :D

    ty pruhledne boty jsou strasne cool!

    OdpovědětVymazat
  6. Takze to funguje? Super! :) Jeste me trochu drou na maliccich, ale to je detail, ktery preziju :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. funguje! to mě né jen ty paty a to už je vyřešeno naštěstí :)

      Vymazat
  7. uuuuh! topanocky! <3
    ja olympiadu nepozeram, iba otvaraciu ceremoniu a ta bola super! Arctic Monkeys boli mili :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo to bylo super! teď zrovna koukám na ukončovací ceremoniál - hrozně to uteklo!

      Vymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.