sobota 25. srpna 2012

Neon!

Miluju neonový laky! Mám jich už několik ale prostě jsem nutně potřebovala ten od Amerian Apparel! Na AA obchod ve Vídni jsem se těšila a doufala jsem že tam budou mít slevy no ale to mi nevyšlo a tak jsem si nakonec koupila jen ten lak... Jednou taky spořivost vyhrála nad chtivostí :D
Ale ten lak je super! Není to oranžová ani růžová ale tak něco mezi a fakt září... A drží taky dobře! Většinou si nelakuju nohy i ruce stejnou barvou ale tenhle lak mě prostě tak baví že jsem neodolala :) Máte rády neonové laky?
Jinak - jsem nemocná potím se frkám a kašlu a fakt mě to hrozně štve! Posledních pár dní prázdnin a radosti a já musim stonat... No prostě otrava... 

Mějte se krásně!
Alice

24 komentářů:

  1. Nádherné barvy!! Miluju neonky, bohužel kvůli práci si barviček moc neužiju, pouze tělové odstíny :(

    OdpovědětVymazat
  2. Jezis ty se mas! Ja uz si strasne dlouho preju nejaky neonovy lak na nehty, ale nemam zadny. Ani jeden, chapes to. Jaky je tenhle? Kolik vrstev je potreba na uplny zakryti a jeste se chci zeptat, jestli se pryska? Dekuju

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak tenhle určit doporučuju! vydržel 5 dní uplně v klidu :) s nadlakem teda... a vrstvy jsem dávala dvě stačí bohatě... na druhou stranu je to možná od trochu AA zbytečný - mám pár neonovejch žádná značka asi za 20kč a s nadlakem taky držej...

      Vymazat
  3. skore uzdravenie prajem :)
    a lak je super cool!

    OdpovědětVymazat
  4. uzdrav se!:)
    neony jsou boží,já žádný neonový lak nemám,jsem spíš na pastelové..ale tenhle ti asi začnu závidět :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju! a jdi do neonu! já si zase dneska koupila meruňkový pastelkový :)

      Vymazat
  5. Já mám jen jeden neonový lak a ten mě docela naštval, takže neony jdou (zatím) mimo mě...
    Ale ten tvůj vypadá moc dobře! :)
    Ela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to chápu když se lak blbě lakuje tak sem taky vždycky naštvaná... ale tehle je v pohodě :) děkuju!

      Vymazat
  6. Miluji neonové laky, ale teď jsem musela bohužel víc než polovinu vyhodit, protože už byly zaschle :( takže teď jich mám nedostatek..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. á zaschlej lak to je smutná věc!

      Vymazat
  7. Co si budeme povídat, neon vypadá krásně jak na oblečení, botách, tak i na lacích :).

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj
    Jsem tvá nová čtenářka ! :)
    Tento lak je naprosto krásný a moc ti sluší ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. doufám že se ti tu bude líbit! :) děkuju moc!

      Vymazat
  9. Na léto jak dělaný!! k opálené pokožce by byl ještě dokonalejší, krásnej odstín :) http://myconfessionsandpassion.mypage.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.