neděle 5. srpna 2012

Koupálo

Víte co je to koupálo? Ve středních Čechách se takhle legračně říká koupališti :) No a právě na jednom středočeském koupálu jsem strávila skoro celý týden... Prázdniny vedro teplá voda sluníčko pohodička... A hlavně můj F. a ty nejlepší kamarádi! Dneska jen pár obrázků jak jsem si užívala ale nebojte se myslela jsem i na vás a můžete se těšit na outfit posty :)
Nešli jsme spát před pátou ráno...
 Hodili mě do vody! 
Ústecká banda která mi tak chyběla :)
Dělala jsem párky v rohlíku na místní párty :)
Šílenství když jsme šli ve 2.30 ráno likvidovat vosí hnízdo :D
http://picasion.com


A stupně vítězů jsem prostě musela ovládnout :)

A co vy jak si užíváte? A jak se u vás říká koupališti?

Mějte se skvěle!
Alice

13 komentářů:

  1. v Trnave( tam odkial som) sa hovori kupalisku kupko a to najlepsie je na Druzbe..ak chces chodit v lete niekoho balit v Trnave! tak jedine na Druzbu :DD najlepsie je nechat sa zhadzovat do bazena a jacat,ze to akoze nechces:DD :DDDD ach jo.. chcem ist na Druzbu a mat 17 :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. kupko je taky pěkný :) a chápu no taky bych chtěla aby mi bylo zase 17!

      Vymazat
  2. Teda....jsem ze Středních čech a tenhle výraz jsem nikdy neslyšela :D spíš teda koupálko....pěkné fotky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no mi teda koupálko a koupálo příjde dost podobný :D a dík!

      Vymazat
  3. teda, musela sis to tam skvele uzit! u nas je koupaliste proste koupaliste :D:D

    http://www.ivetsperspective.com

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj
    pomozte mi se zviditelnit, jako začínající fotograf :)

    http://www.facebook.com/pages/Dominika-Schülerová-DX/146832228707304?ref=ts

    OdpovědětVymazat
  5. Koupálo je u nás úplně normální slovo :D a to nejsem ze středních, ale z východních Čech :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no vidiš tak to asi funguje i jinde :)

      Vymazat
  6. Jsem taky ze středních Čech a chodíme spíš na koupák;) Fotky jsou skvělý, vypadá že byla sranda:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. výraz koupák znám :) byla fakt hrozná sranda díky :)

      Vymazat
  7. Taky už jsem byla letos "nedobrovolně" v oblečení ve vodě. ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.