čtvrtek 30. srpna 2012

Černá

Sice mám vážně ráda barvy ale někdy je prostě chuť na černou... Tenhle top mám už hrozně dlouho ale skoro ho nenosím - a potom vždycky když ho vytáhnu tak si řikam že je to škoda! Je příjemně vzdušný a lehký a líbí se mi odhalené rameno - je mi vidět tetování na lopatce :) (To jsem ale zapomněla vyfotit...) Je z h&m! Kabelku jsem dostala od Evky a náhrdelník od ségry a hezky se mi k sobě hodí :)
Sukně a boty jsou z h&m a brýle z gate...
 A protože bylo krásně teplo dala jsem si zmrzlinu :)
Opět snaha zdokumentovat líčení očí... Koupila jsem si stíny v paví barvě kterou jsem chtěla pro kombinování s fialovou linkou - s výsledkem jsem dost spokojená :) (Teď ještě mít normální oči aby to třeba bylo vidět a budu fakt spokojená...)(Od Ježíška chci plastiku!)

Jak si užíváte poslední dny prázdnin? Nosíte celočerné outfity?

Mějte se krásně!
Alice

21 komentářů:

  1. Ty brýle jsou fantastické! a botky taktéž. mně se ještě líbí, co s nimi udělala krista z stashedjewel.com, nechala si u nich udělat vyšší "podrážku":) prázdniny mi pomalu ale jistě končí už druhý týden a budou mi končit ještě příští týden a po zbytek září tak nějak na půl:) a jsou takové všelijaké:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc! a jojo Kristy verze se mi taky moc líbí!

      Vymazat
  2. Nejdřív jsem se lekla, že budeš celá v černym, u tebe by mi ty barvičky chyběly, ale pak jsem si všimla kabelky a náhrdelníku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no aspoň něco barevného jsem přidat musela :)

      Vymazat
  3. máš úplně dobrý oči, prosím tě!a skvělý brýle.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nó děkuju ale nepřemluvíš mě :D díky!

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. jojo měla jsem ho někdy v showroomu :)

      Vymazat
  5. Paradni sandaly ;)) A bryle jsou d o k o n a l y

    OdpovědětVymazat
  6. bozi!! a moc se mi libi tve vlasy :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju! a vlasy nevim nevim nějak divně se to kroutí...

      Vymazat
  7. Druhá fotka nejlepší ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Škoda, že ten top nenosíš, vypadá moc dobře.. s tou sukní se mi to dohromady fakt líbí, ale dokážu si to představit i s nějakýma super barevnýma kalhotama :))

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.