úterý 7. srpna 2012

Bílá

A jak jsem slibovala přináším i několik fotek z koupaliště pro vás... Bílé šaty s krajkou jsou moje oblíbené už nějaký čas a ráda je doplním trochou barvy - takže červený pásek růžový lak a modré botky se mi k tomu hodí... 
Šaty jsou z h&m botky Mel a pásek z Lindexu...
Jinak včera jsem byla konečně na Dark Knight Rises! A moc se mi to líbilo! Jako sice na Jokera nikdo nemá ale stejně to byla paráda :) Viděli jste? Co vy na to?
Teď prázdninuju ve Znojmě a zítra jedeme do Vídně! Nějaké tipy co určitě neopomenout? Díky!

Mějte se krásně!
Alice

26 komentářů:

  1. Nádherný šaty! Jak já jsem ujetá na bílou krajkou.. a na lidi v bílé krajce.
    A ta národní trikolóra (bílé šaty + modré boty + červené vlasy) v době olympiády je taky boží :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ha to mi vlastně vůbec nedošlo ale dík supr postřeh :) a děkuju!

      Vymazat
  2. saty jsou super! a ty jsi v nich nuch!

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělý šaty,moc ti sluší,fakt že jo :)

    OdpovědětVymazat
  4. ty šatičky jsou nádherné! opravdu moc ti sluší :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty šaty jsou fakt něco! Seknou ti. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju! jsou to fakt moje oblíbený :)

      Vymazat
  6. aaaah! velmi som ich chcela! ty sa mas <3 vo Viedni je super blesaak kazdu nedelu! vygoogli Flomarkt Wien, lebo si uz dobre nepamatam kde je :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no já tam bohužel byla včera no...ale stejně to bylo super :)

      Vymazat
  7. zeru ty saty


    xxx
    www.cristeene.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. ahoj, co ze tak casto pobyvas ve Znojme? nikdy jsem te tam nezahledla:)nebo te mozna zahlednu ve Vidni, kdo vi..tipu mam spoustu, podle toho, co te zajima:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mám tu přítele :) a škoda že jsem to napsala až pozdě ale třeba tě využiju někdy příště :)

      Vymazat
    2. to ti preju, ja tady zatim na zadnyho kloudnyho nanarazila:) takovej malej dotaz ke Znojmu: znas ci chodis do Goga?:)
      jasne, klidne vyuzij, bydlim tam i tam, takze jsem hotovej zdroj informaci:D

      Vymazat
    3. no Gogo vim že existuje ale nikdy jsem tam nebyla - pročpak? a děkuju :)

      Vymazat
  9. Júj, Alicka.. aká si tu krásna a roztomilá. Šatičky a botky úplná dokonalosť.

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.