neděle 15. července 2012

Zoo

Kdybych měla vybrat oblíbenou restauraci určitě by to bylo ZOO 1320 v Liberci... Opravdu výborně tam vařej - hlavně senzační steaky! A to je rozhodující protože já si prostě vždycky v restauraci dávám steak... Plusem je zajímavý prostředí... Takže kdyby jste se ocitli v Liberci a nevěděli kam na něco dobrého tak dejte na mou radu a jděte do Zoo! A opravdová zoo je kousek tak to můžete spojit :)
No a právě v Zoo jsme byli ve čtvrtek takže mě tatínek zvěčnil...
Konečně jsem se nechala ostříhat a hlavně znova podholit a jsem fakt spokojená! Co vy na to? Na sobě jsem měla šaty pásek i punčochy z lindexu a botky Vivienne Westwood for Melissa...
Božský jídlo! Můj senzační hovězí flank steak se zelenými fazolkami pečenou
bramborou s česnekovou smetanou a ségry grilovaná vepřová panenka v parmazánové krustě s dušeným listovým špenátem a gratinovými bramborami... No nesbíhaj se vám sliny?
Jako zákusek jsem si dala ještě čokoládový dort s malinovou omáčkou... No taky lahoda! Fakt jsem se přejedla...
A ještě pár detailů výzdoby... Je to tam fakt hezký! 
Mimochodem - tenhle článek neni nijak sponzorovanej... Ačkoliv by mi nějakej free steak vůbec nevadil :D

Co si vy většinou dáváte v restauraci? Máte rádi steaky?

Mějte se krásně!
Alice

22 komentářů:

  1. mnam, to vypada paradne :) a ten novej sestrih ti moc slusi! :)

    OdpovědětVymazat
  2. tak tam si zajdu, vzhledem k tomu, ze v rijnu v liberci nastupuji na vysokou, tak diky za tip!

    OdpovědětVymazat
  3. uuu, pekne ostrihane :) chvalim odvahu! ja by som si na vlasky nesiahla takymto invazivnym sposobom :O tesim s tebou, rysavovlaska krasavica <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc a moc! no a to je taky důvod proč ty máš takový krásný háro!

      Vymazat
  4. To jídlo vypadá krásně :))

    http://fashionpuding.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. vlasy máš super ;) a sluší ti to

    OdpovědětVymazat
  6. Teď už nás nic a nikdo nerozdělí! :D

    OdpovědětVymazat
  7. téda, tobě to sekne! v zoo v liberci jsem byla asi dva roky zpátky, ale do restaurace jsem bohužel nezašla, snad příště :)

    OdpovědětVymazat
  8. no ještě aby tam neměli dobrý stejky, když jsou přímo u tak bohatýho zdroje...:D

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.