pátek 6. července 2012

Slamák

Tak dlouho jsem sháněla slamák až jsem objevila tenhle - který ale skoro nevypadá jako slamák... No ale to nevadí hlavně že je lehký a letní :) A byl ve slevě a hrozně se mi líbí! Je z reservedu... 
Jinak po dlouhé době tenhle overal (z h&m) ze kterého mám nervy protože kombinace moje nohy a kraťásky to prostě neni moc dobrý... No ale je vedro tak prostě nechci nosit punčochy pořád... A už jsem si stáhla cvičící program a začnu makat!

make your own gif




23 komentářů:

  1. Já na tvých nohách nevidím vůbec nic špatného! Ba naopak máš nohy pěkné, co bych za ně dala! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. teda děkuju! fotky asi zkreslujou věř že bys neměnila :D

      Vymazat
  2. Myslím, že jsi nikdy nevypadala lépe, tady ti to prostě sluší naprosto nejvíc od hlavy až k patě :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to je velká pochvala děkuju moc Ejvi!

      Vymazat
  3. vždyť máš boží nohy!

    a ten klobouček ti opravdu sluší :)

    OdpovědětVymazat
  4. Škoda, že se do reservedu pro ten slamák už nedostanu, od neděle budu taky ve Znojmě, potkáme se? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já v neděli odjížděla už... Znojmo ti ale závidim!

      Vymazat
  5. Slamák ti věru sekne ;) a overal taky, nohy má úplně normální

    OdpovědětVymazat
  6. Aličko, co ty pořád řešíš? Na tý druhý fotce máš ty nohy obzvlášť výstavní :)) Vážně máš štíhlé nohy a nemáš se za co stydět, natož je schovávat do punčoch. A overal je teda úžasný!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lindi děkuju moc! od tebe jako majitelky dokonalých nohou to fakt potěší :) aleznáš to zažranejch traumat se blbě zabavuje...

      Vymazat
  7. klobouk je perfektní a tvoje nohy JEŠTĚ VÍC!!!

    OdpovědětVymazat
  8. Ten klobou ti moc sluší, k tvým vlasům tahle barva sedí nejvíc, ve slamáku si tě moc představit nedokážu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc! no mě se jeden líbil i ve "slamákové" barvě ale byl mimo můj rozpočet... s tímhle jsem fakt spokojená :)

      Vymazat
  9. Mít nohy jako ty, tak jsem šťastná :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju! možná že je to malicherný ale prostě nejsem spokojená no...

      Vymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.