úterý 24. července 2012

Sicílie

nejsem na Sicílii (bohužel) jenom si vždycky když mám tyhle šaty připadám jako sicilská vdova... Po nějakém mafiánovi samozřejmě! Ty šaty mě prostě svádí k nahodilému vykřikování zaručeně italských frází (né neumim italsky) no a taky k točení se protože ta sukně je prostě úžasná!
V neděli bylo ještě poměrně chladno - proto ty punčochy... Ale už je teplo! Mám hroznou radost! Šaty a prsten jsou z h&m botky Vivienne Westwood for Melissa a punčochy a pásek z Lindexu...
Máte taky nějaký kus oblečení ve kterém se cítíte jako někdo jiný? O co jde? (No doufám že v tom nejsem sama!)

Mějte se krásně!
Alice

22 komentářů:

  1. Krásné ty šaty jsou :) Není divu , že se tak cítíš:))

    OdpovědětVymazat
  2. Tyjo me by ses asi libila holohlava

    OdpovědětVymazat
  3. Jééé, naše Pražská v Liberci:)) Ty šaty se mi moc líbí!!

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Jsi boží vdova! Chtěla bych být tvůj manžel, i ten pod drnem/pod ovocným stromem :)

    OdpovědětVymazat
  5. Odpovědi
    1. no ten je právě pod drnem já jen vařim špagety! :D dík!

      Vymazat
  6. moc se mi libi ta prvni fotka! super


    xxx
    www.ccristeene.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. no vazne! cierna krajka je taka pohrebna, vdovovaa, sicilska :O
    ja mam zupan co vyzera ako taky co nosili gejse, vtedy sa tak citim! mam neustale nutkanie si dokreslovat linky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsem ráda že to tam taky vidíš :) dík!
      a chci tě vidět jako gejšu! vyfoť!

      Vymazat
  8. Ty šaty jsou náádherné a ty botičky k tomu :) jen bych možná dala místo modrých punčoch silonky :D ale to spíš jen můj názor, páč jsem docela minimalista :) ale jinak moc podařené

    Začínám s novým blogem, budu ráda když se na něj podíváš :) sice tam ještě není moc článků, ale jsem ráda za každou reakci :) A přeju moc zdaru k pokračování :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc! já právě radši nosim barevný punčochy :)
      a kouknu!

      Vymazat
  9. pěkné šaty! první fotka je nejlepší:)

    www.stylebydeer.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Jé, to je Liberec!:) Ty točíčí se fotky jsou super :D)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.