pondělí 30. července 2012

Random

A opět jeden random post! Ráda bych se s vámi dělila o něco záživnějšího ovšem jsem bez fotografa a taky můj život v posledních dnech (no spíš týdnech) je prostě jenom práce práce na diplomce a zase práce...
Ale všechno se změní už zítra! Ještě to zvládnu pár hodin v práci ale potom hurá hurá začnou mi prázdniny! No šíleně se těšim! :) A potom to doufám bude zábavnější i pro vás... Jinak moji drazí čtenáři jestli máte nějaké nápady nebo návrhy ohledně toho co tu chcete vidět velmi to uvítám! A jestli máte otázky šup na otázkovník!
A teď už fotky :)
Sbírka laků konečně našla to správný místo!
 Prostě pěkný krabičky...
Tyhle zdravé a nezdravé pochoutky jsem si nachystala ke sledování zahájení olympiády... Koukali jste? A co na to říkáte? Já jsem byla naprosto nadšená!
Poklady z lesa a ze zahrady :) Byly z toho houbový řízky borůvkový knedlíky a višňový buchty!
Jinan dvoulaločný je můj nejoblíbenější nekvetoucí strom... Jaký je váš?
 Tenhle dům mě fakt fascinuje!  Je v centru Liberce...
 Svačinka do práce...
 Takový domácí hrátky se zbytkem po zkrácení šatů... Co myslíte?
Našla jsem dopisní soupravu a psala jsem dopis...
Miluju kaši krupicovou! S grankem a máslem... Jak ji máte rádi vy? Máte vůbec rádi kaši krupicovou?
Neviditelný boty a neonovej lak!

Odpovídejte na otázky! A vůbec - speak to me girls!

Mějte se krásně!
Alice

25 komentářů:

  1. na ty neviditelný botky jsem také koukala!
    jinak ty borůvky, mňammm.) a krupicovku můžu, takže někdy si asi udělám!.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsem ráda že jsem tě inspirovala :)

      Vymazat
  2. krupicovou kaši miluju úplně stejně jako ty :) dneska jsem se vrhla na domácí nutellu, mňamka! a šátek ze šatů ti moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. domácí nutella jo? zajímavý mi budeš muset povyprávět! a dík :)*

      Vymazat
  3. Máš hezké nohy, pro takové jsou neviditelné boty ideál :-)

    OdpovědětVymazat
  4. pěkný fotky, hlavně to ovoce! mňamka, já miluju krupicovou kaši s nastrouhanou čokoládou na vaření a rozpuštěným máslem :)

    Mandarina.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hmm s nastrouhanou čokoládou mě to nenapadlo! to ukusim! dík :)

      Vymazat
  5. uplně jsem dostala chuť na krupičnou kaši (miluju jí na stejnej způsob jako Ty - máslo a granko) a vůbec všechny ty dobroty co tu máš! :-) Jinan je super a o nejoblíbenějším stromu jsem tedy nepřemýšlela, ale dřív se mi vůbec nelíbily topoly, přišly mi hrozně pochmurný (nevim proč), ale už jsem je vzala na milost.. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky!
      a já mám takovýhle žebříčky docela rozmyšlený - nejoblíbenější kvetoucí strom je sakura! a topoly jsou takový pochmurný souhlasim!

      Vymazat
  6. najradsej mam outfit posty! :)
    a ten dom vyzera fakt haunted - a zaujimavo! mozno by si tam nieco mohla nafotit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. budu se snažit dělat ti radost! :)
      a dům je normálně obydlenej ale fakt by mě zajímalo jak vypadá ta dřevěná část zevnitř...

      Vymazat
  7. Já miluju takovýhle hezký randomy (a outfit posty). Víc takovejch!
    Jinak experiment s odstřižkem ve vlasech vypadá dobře, sedí mi k tobě ty barvy. ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  9. Super fotky :) A spravila si mi hroznú chuť na ovocie :)
    http://life-with-nicole.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  10. tvl, neviditelne boty! huste! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Boze, cerstvy boruvky. Jaka skoda dat je do knedliku! :)) A boty super, samozrejme ;D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nejdřív se nacpem čerstvejch potom rozmačkaný se šlehačkou a potom až knedlíky a koláč to je jasný :) urodilo se!
      a dík jsem hlavně ráda že se teď daj nosit!

      Vymazat
  12. nviditelne topanky su fakt neviditelne! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.