středa 11. července 2012

Random

Mám hrozně ráda "random" posty! Tak jsem se rozhodla taky jeden takový připravit... Teda nějak se to sešlo že je to hlavně spousta jídla - to bude asi tím že tak ráda jím... Tak dobrou chuť :)
Nejlepší třešňovej koláč! Recept najdete tady - mimochodem stránky Kittchenette jsou uplně boží a chci uvařit a upíct všechno! 
Jen růžová to může být :)
Léto a grilování to prostě patří k sobě! A miluju grilovanej lilek nebo cuketu!
Skoro při každym focení na blog vznikne i nějaká takováhle samo-fotka... Děláte to taky?
Ve Znojmě jsme taky grilovali a kvetou jim tam nádherný hortenzie...
A ovoce samozřejmě! V té misce jsou poklady z naší zahrady :)
Konečně mám ten správný nude lak...
Snídaně do postele pro F. :)
A už jsou borůvky! Zrovna si dávám borůvkový koláč který jsem ale nestihla vyfotit...
A další forma ovoce - smoothie! Mít doma smoothiemaker je fakt dobrý :)
Svačinka - výborný kafe bublanina a ovčí jogurt... 
A konečně jsem si nalakovala nehty na nohou :)

Máte rádi random posty? Mám dál sbírat fotky?

Mějte se krásně!
Alice

11 komentářů:

  1. Doufám, že máš Smoothiemakerod Horsta Fuchse :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo přesně ten :D pořídil nám ho děda a je fakt super!

      Vymazat
  2. nude lak je uzasny!!!! :O aj ja zboznujem ten svoj, ale sa mi miiina! a prave som u babicky a najviac tlacim ovocie kazdy den a uhorky! :)) zbieraj fotky :) len som hladna a idem asi jest! :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ha efakt hladu po random fotkách je klasika :D

      Vymazat
  3. hmmmm jídlo!!! jídlo! mám hlad :D

    OdpovědětVymazat
  4. Jídlo je strašně fotogenický, haha!)
    A randomy jsou top!

    OdpovědětVymazat
  5. to jídlo! chci moc ten koláč na první fotce! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.