pondělí 2. července 2012

Pruhy

Tyhle šaty mám už fakt dlouho a je to taková klasika do vedra a k vodě... Takže na sobotní odpoledne u přehrady jasná volba :) Poslední dobou se mi vážně líbí dlouhé šaty nebo sukně - včera jsem vyrazila si něco takového letního koupit... No koupila jsem si sice dvoje šaty ale na zem nejsou ani jedny... Taky se vám to stává? Že vyrazíte a vlastně přesně víte co chcete ale stejně si nakonec odnesete něco jiného? Mně teda furt... Ale aspoň jsem konečně sehnala ten správný slamák! Brzo předvedu :)
 Šaty jsou z h&m, brýle z gatu, kabeluška z ny a botky Vivienne Westwood for Melissa...
 
Co vy a pruhy? A co říkáte na dlouhé šaty nebo sukně? 

Mějte se krásně!
Alice

15 komentářů:

  1. proužky miluju! růžová je čupr a Ty jsi prostě kočka!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jako já taky ale divný je že mám málo proužkatejch věcí! a děkuju! :)

      Vymazat
  2. Šaty jsou perfektní, a to růžové ladní k nim.

    OdpovědětVymazat
  3. jasneee, aj mne sa to stava! :D ta ofinka sa ti stale tak pekne leskne!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. heh to sem ráda že nejsem sama :) a dík!

      Vymazat
  4. Já bych dlouhé šaty strašně chtěla! Jenže jsem bohužel tak mrňavá, že úplně všechny jsou na mě hrozně dlouhé :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no já mám 160cm takže hroznej prcek - většinou zkracuju!

      Vymazat
  5. ja to mam takhkes botama - pokazdy kdyz si jdu koupit placatyboty, odnesu si minimalne 15 cm podpatků. A naopak!

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to se mi stává pořád, snad nikdy nekoupím to pro co do obchodu jdu :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Pekné fotky! Mám tie isté šaty ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Taky už bych si měla konečně pořídit dlouhé šaty. a tyto vypadají super!

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.