pondělí 9. července 2012

Pohoda

Několik dní ve Znojmě jsem si užívala největší pohodičku ale už jsem zase doma... Takže teď už jenom práce diplomka práce takže pěkná makačka... No snad to nějak zvládnu... Držte palce!
Trochu jsem se při tom opalování připálila a navíc zaútočila alergie na slunce...  A to jsem se mazala! No děs to vám povim! 
A v čem jsem relaxovala? Tílko h&m a sukně secondhand - tu bych teď nosila pořád je tak pohodlná! Náramek a náhrdelník jsou ze slev v h&m - každý kousek za 30Kč oba uplně září a hrozně se mi líbí :)



Jak jste trávili volno? Užíváte si vedro?


Mějte se krásně!
Alice

15 komentářů:

  1. tie papučky som si aj ja včera skúšala! musím na ne naštriť :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkný! Sukně je super, tu bych si taky oblíbila! A ten náramek! Ááá proč takový neměli u nás ve slevě? :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju! a to je mi líto já ho viděla v Praze i v Liberci...

      Vymazat
  3. Krásný. :) A jak úplně ten náhrdelník září. A přitom tak jednoduchý outfit...:)
    Moc pěkný blog, hned si tě dávám k oblíbeným. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc! právě to jak září mě baví :)

      Vymazat
  4. maxi sukně ti sednou! a máme stejné korálky!:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju! taky sem ti hned vzpomněla na tebe když jsem je kupovala :) inspirace prostě!

      Vymazat
  5. drzim palce! :) 2nd h suknicka super!

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.