pátek 13. července 2012

Plachetnice

Ještě jednou ultraletní fotky ze Znojma... Teď se trochu ochladilo a taky už jsem zpátky na severu ale tu sobotu bylo opravdu vedro... Procházeli jsme se po Znojmě a potom jsme se jeli vykoupat na Vranov... No prostě krásný den!
Do letního počasí ideální šaty s plachetnicema jsou z oodji... Znáte tenhle obchod? Já jsem ho nedávno navštívila poprvé a byla jsem nadšená! Maj tam totiž krásný šaty :) A navíc o dobrý ceny kor když jsou slevy... Takže doporučuju!
Posezení u rotundy sv. Kateřiny... 
Na Vranově...
A nakonec fotka která mě hrozně nadchla! Dvě moje nejoblíbenější zahraniční blogerky (ehm obě dvě Holanďanky) Cocorosa a Ivania které teď obě mají pastelové vlasy a jsou na Amsterdam Fashion Weeku... No neni to úžasný?

Mějte se krásně!
Alice

16 komentářů:

  1. jesis! tie dve baby opice su superne :DD
    a tvoje topanocky sa mi z celho outfitu najviac pacia!

    OdpovědětVymazat
  2. tie šaty sa mi veeeľmi páčia! :D ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné šaty :))

    http://fashionpuding.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. ja mam tie saty tiez! :D v zlave ma stali asi 6 ci 7€ (150-180Kc) co bola naozaj skvela cena na taku kupu.. Boli idelane do toho tepla co u nas bolo po minule tyzdne. :)
    Nikavero

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já je kupovala dokonce za 139Kč :) a souhlas jsou fakt nejletnější :)

      Vymazat
  5. Ty šaty chci.. jsou fakt skvělý

    OdpovědětVymazat
  6. ty saty jsou miloucke, potisk je super, a moc ti slusi, ten strih je podle me super univerzalni!

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.