neděle 22. července 2012

Na pláži

Včera jsem strávila skvělý odpoledne s Matějem takže se s váma můžu podělit o dost fajnovější fotky než se tu objevují jindy... Nojo není nad to mít kamaráda fotografa :) (Proklikem napravo se dostanete na jeho fb!) Ještě tak aby mě fotil každej den... Ale plánuju si za peníze z brigády pořídit lepší objektiv tak snad potom tu budou lepší fotky častěji!
Měla jsem na sobě top z c&a sukni z h&m kabelku f&f kterou jsem dostala od Evičky a šperk který jsem vyhrála u Oksi... Jsem z něj uplně nadšená protože tyhle límečkový šperky se mi hrozně líběj :)


A ještě jedna šílenecká s Matějem :D

A vůbec tenhle víkend je fakt super! Původně jsem měla brázdit republiku a nahrávat rozhovory na diplomku ale protože to padlo tak mám po dlouhý době flákárnu... No fakt jsem to potřebovala! To je pořád práce práce vstávání ve 4.30... Ale už jenom týden a kousek a budu mít opravdový prázdniny!

A co vy? Užíváte si prázdniny nebo makáte? A líbí se vám límečkové šperky?

Mějte se krásně!
Alice

20 komentářů:

  1. Hezký fotky :))

    http://fashionpuding.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. kde to je??

    moc ti to sluší! zelená super ladí s tvými vlasy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je to v Jablonci u přehrady - je teď trochu vypuštěná takže jsou tam takový pláže... a děkuju moc!

      Vymazat
  3. oh! jsem rada ze jsi ho vyhrala ty! slusi ti velmi ma mila!

    OdpovědětVymazat
  4. Ten límeček je úžasnej, taky jsem si teď jeden pořídila, tak se těším až ho vytáhnu. Jinak celkově Ti to strašně sekne a poslední fotka je nejlepší! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc! já si tak dlouho chtěla takovej pořídit až jsem ho vyhrála :) a s Matějem jsme prostě dvojka :D

      Vymazat
  5. pekné fotky. a super farba kabelky.

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkné fotky a na všech se moc hezky směješ, ale to ty téměř pořád :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju! a můj neutrální výraz je dost divnej tak se na fotkách radši směju :)

      Vymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.