pátek 27. července 2012

Material girl

Materiální radosti z posledních dní! Když už jsem celý dny v práci tak se musim něčim potěšit žejo :) A taky abych si potom ty opravdový prázdniny (už od středy juchů!) mohla užívat v novejch věcech!
Po takovémhle náramko-prstenu (jak se tohle jmenuje?) jsem toužila už dlouho a kombinace ptáčci a sleva byla jasná volba!
Záušnici (ha to je český výraz pro ear cuff!) jsem taky sháněla už delší dobu protože se mi hodí k vyholení nad uchem... A opět asos slevy a dokonce tři barvy! Budu je asi nosit spíš jednotlivě ale i takhle se mi to líbí...
Asos krabičky jsou prostě super!
Mel botičky! Po voňavých kráskách jsem toužila už od květnové prezentace (tady!) a potom se objevily na slevomatu a já to propásla ale potom tam byly znovu a to už jsem to (díky upozornění Niky!) stihla! Jsem z nich nadšená ačkoliv jsou trochu vyšší než jsem čekala takže musim trénovat chůzi... Mimochodem od včera jsou Mel na slevomatu zase tak třeba něco ulovíte - já už jsem si objednala další :)
Konečně nově obarvený vlasy!
Potřebovala jsem nový krém a miluju melouny takže tenhle jsem prostě potřebovala :)
A další úlovek z asosu... Skvělý punčochy! Stejný černý jsem dostala k Vánocům takže teď ještě růžový! :)
A punčoch není nikdy dost a hlavně když jsou ve slevě žejo :) Takže navrch černý a šedý z h&m...

Týjo je toho nějak hodně! A to jste ještě neviděly ty nádherný šaty! :)

Co jste si poslední dobou pořídili vy?

Mějte se skvěle!
Alice

17 komentářů:

  1. všechno boží! máš styl :) ty punčochy jsou super!! já poslední dobou hodně nakupuju na ebay,ale ještě mi nic nepřišlo...a taky čekám pár věcí z asosu, ty jejich slevy,achjo..:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc! no punčochy mě trochu štvou - jsou totiž onesize takže se mi trochu rolujou...no ať žije vytahování :D
      a ebay já vubec neumim... ale těšim se na tvoje úlovky!

      Vymazat
  2. Tu asosí ptačí věc mám taky :) Včera mi přišla :D Ale ne v krabičce teda... všechno mi od nich chodí zabalený v bublinkový hnusofólii :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to je zvláštní že stejnou věc balej jinak!

      Vymazat
  3. same pekne vecicky! prsteno-naramok u mna boduje najviac, ale ani topanocky nie su na zahodenie! ak by som ich videla na nejakej slovenskej zlavovej stranke, hned by som ich brala :)
    Nikavero

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju! jsem fakt ráda že je mám :)

      Vymazat
  4. wow, takové krásné věci, obzvlášť prsteno-náramek a punčochy.

    OdpovědětVymazat
  5. uplne superne tie ear cuffs! :D HoH sa tesim ked si oblecies! a melouny zboznujem aj ja!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no jsem z ear cuff fakt nadšená nosim je teď pořád :) a dík!

      Vymazat
  6. Botičky Mel vypadají super!
    Já mám v poslední době největší radost z černo-bílého saka z Lindexu a ještě čekám na botky z Asosu. Těm jejich slevám se dá jen těžko odolat! :)
    Ela

    OdpovědětVymazat
  7. ty punčochy jsou úžasný a ještě za tu cenu? závist! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jenom jsem je zahlídla a hned letěli do košíku :D dík!

      Vymazat
  8. Moc zajímavý řetízek, a ty botky se mi také líbí

    Na mém blogu právě probíhá giveaway o kabelku GUESS, třeba se budeš chtít ty a tvoje čtenářky zúčastnit :)
    http://marketatrpisovska.blogspot.cz/2012/07/soutez.html

    OdpovědětVymazat
  9. tie vlasy mas super super vyholene aj ta farba je vyborna..som pouzivala rovnaku a skvela! aaa aj tie veci na uska su parada..chceeem! plusmas neskutocne krasne pihy na tvary..a melisky mnamky.. juuu.. no tolko vela veci ! zavidim :))) krasko :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.