úterý 17. července 2012

Dot dot dot

Už dlouho jsem chtěla něco puntíkatého a taky jsem chtěla vyzkoušet peplum a tenhle top to spojuje :) Takže radost! A líbí se mi jak v kombinaci se sukní tak právě s těmahle červenejma kalhotama...
Jinak jako dost mě štve počasí! Děsná zima a pořád prší... Prosím si návrat léta!

Všechno je z h&m jen boty Dr. Martens...
Jak zvládáte ochlazení? A co vy a peplum?

Mějte se krásně
Alice

24 komentářů:

  1. Pokud návrat léta bude znamenat, že budeš nosit puntíčky, který ti děsně seknou, tak ano - ať je teda zase hic. ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju :) a musim ulovit ještě něco puntíkatého!

      Vymazat
  2. Krásný top, koukala jsem na něj v H&M, ale nezkusila jsem si ho :(

    OdpovědětVymazat
  3. je to cute! s tym cervenym pozadim vynikne aj tvoja farba oci! :) a ano, aj ja chcem navrat leta! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. viˇtaky sem koukala jak mi svítěj oči :D a děkuju moc!

      Vymazat
  4. Myslím, že ti to moc nesluší. Zbytečně ti to rozšiřuje boky. Top je krásný, ty jsi krásná, ale takhle ne. Promiň.
    Gabča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju za názor a vůbec se nemusíš omlouvat naopak si to ráda poslechnu...
      no a moje boky to je prostě boj - já je totiž dost široký mám nikdy nebudu jak tyčka mám prostě ženský tvary - ale vlastně mi to ani nevadí :) ale nemyslim si že by to tohle nějak zhoršovalo - prostě to tak je a já už sem se s tim naučila žít :)

      Vymazat
  5. to ti sluší! a ladíš i se zdí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju! však sem taky sháněla kde fotit! :D (to samozřejmě kecám prostě sme jeli do kauflandu a řikám hm tak třeba tady mami :D )

      Vymazat
  6. Suer marteny :) Jinak já preferuju tohle "ošklivé počasí" :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dík! a to teda nechápu já miluju vedro!

      Vymazat
  7. ježiš, mně se tak líbí tvoje boty!

    OdpovědětVymazat
  8. za poslední dobu nejlepší outfit!! sluší moc, kombinace punitk a pepl...něco je dobrá!!:-)Hezké léto!

    OdpovědětVymazat
  9. krásný! veselý! možná teda boty bych vyměnila, ale to už je muj problem:) super!

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.