neděle 3. června 2012

Velký den

Posledních několik dní bylo opravdu náročných... Ve středu jsem padla s angínou a vypadalo to že padnou i všechny ostatní plány... Naštěstí ty fakt silný antibiotika zabraly a tak jsem všechno zvládla :)
Včera se mi totiž vdávala sestra! Bylo to moc krásný a trochu dojemný a hlavně veselý! Uplně mě od smíchu bolely tváře :)
Tři sestry! 
Zadání znělo - modré šaty - takže jsem poprvé v životě vyzkoušela asos a byla jsem moc spokojená...
Svatba byla na Jizerce takže kruté vysokohorské podmínky... Naštěstí nepršelo a chvílema i slunce svítilo ale taky pořádně foukalo (to snad omlouvá divoce vlající vlasy...) a teplota se pohybovala kolem osmi stupňů... 
A měli jsme krásný květiny... Taky se mi moc líbil nápad že svatebčané dostávali placky místo myrty - je to takovej pěkněj suvenýr :)


A co váš víkend? A kdy jste naposledy byli na svatbě? 


Mějte se krásně!
Alice

30 komentářů:

  1. to je nadherny :) miluju svatby :D (a kdo ne, zejo :) moc ti to sluselo a se segrama jste si krasne podobne - uplne stejne se smejete, prijde mi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc! a že se stejně smějeme slýcháme častěji tak na tom asi něco bude :)

      Vymazat
  2. veľmi pekné fotky! :)
    http://fraisesdeluxe.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. Byla jsem jako družička, ale už je to hodně dávno :)
    Moc vám to slušelo, všem:)

    OdpovědětVymazat
  4. Konečně zas jedna originálně pojatá svatba! Jste krásný! Oceňuju, že nevěsta měla odvahu nejít do "klasiky" :-) A naposledy na svatbě jsem byla loni v létě kamarádce..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ony nějaký nafouknutý óbr šaty by na tý louce vypadaly fakt blbě a hlavně s ségře by se to fakt nehodilo... tyhle si nechávala šít a moc jí slušely :) a díky moc!

      Vymazat
  5. Takový vysmátý fotky :D A vypadá to na nich, jako kdyby bylo krásný počasí... a přitom jsem málem zmrzla!
    Díky za focení!
    Kač

    OdpovědětVymazat
  6. Your web looks absolutely gorgeous. I was thinking to follow each other. Tell me what you think :X

    Regards!

    FashionSpot.ro

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. thank you!
      i dont really do this "follow each other" thing but thanks...

      Vymazat
  7. Pěkný fotky.Nápad s plackama se mi hodně líbí.
    Tvoje vlasy mají super barvu? Číms je barvila?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc! barvila jsem lorealem barva se jmenuje mango :)

      Vymazat
  8. jé to mi bylo 15, když jsem byla naposledy na svatbě. Mám ráda svatby a těším se, až to u mých přátel propukne. A ty modré šaty jsou zajímavé, líbilo by se mi, kdyby byla jedna bílá, druhá modrá a třetí zase jinou barvičku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já mám právě pocit že u mých přátel to propuklo :) a ona i nevěsta měla modrý šátek a vůbec všechno bylo do modra... a děkuju!

      Vymazat
  9. Krásně vyladěná svatba, hezky do modra. A s plackama je to fakt bombastický!

    OdpovědětVymazat
  10. Hele my v sobotu měli taky placky místo myrty:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to je dobrý! asi je to teď moderní :)

      Vymazat
  11. Nádherný fotky a modrý šaty. A pro mě pohádková nostalgie. Naposledy jsem byla na svatbě...sobě ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc! a týjo už se taky těším na svůj vělký den :)

      Vymazat
  12. gratuluju sestře :) a tobě to moc slušelo!

    OdpovědětVymazat
  13. Šaty jsou vážně nádherné!!! A ty placky jsou super nápad! To bych se mohla za pár let inspirovat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc :) a taky se mi to líbí!

      Vymazat
  14. Moc Vám to slušelo! ;-)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.