sobota 30. června 2012

Třešně

Miluju třešně! Nejradši mám když si vylezu na strom a cpu se až už nemůžu a potom ještě o něco víc... A nejlepší je když si potom můžu sednout užívat si pohodu naší zahrady a nic nedělat... 
S nicneděláním je to ale v posledních dnech horší... Každý den chodím do práce a sice mě to docela baví ale taky dost unavuje... Takže se omlouvám že se to odráží tady - ale mám tu teď toho kdo mě fotí takže to bude lepší! :)
A pak taky miluju tuhle sukni! Je ze sekáče v Paříži a je tak letní! Vždycky když jí beru ze skříně si vzpomenu jak jsem si jí v tom sekáči bez kabinek zkoušela a nějaký pani mi souhlasně přikyvovaly jako že jí mám brát :) No a celkově na ten super výlet do Paříže! (Pamatujete? Tady!)
Tenhle lak je super neon! Uplně září! 
Udržela jsem se a natrhala i pro ostatní :)
Náušnice z třešní třešňové náušnice...
A víte co je na ní nejlepší? Jak se krásně točí! :)


Milujete třešně? A jak si užíváte vedra? Já mám tohle počasí fakt ráda! 


Krásnou neděli!
Alice

14 komentářů:

  1. milujem ceresne! a vyzeras ako z Pomady! Muah <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ó děkuju to je ta nejhezčí pochvala! :)

      Vymazat
  2. sukýnka je skvělá! celkově ti to moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  3. Máš tak nádherné vlasy!! A ta sukně je bomba!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jé děkuju - mě právě vlasy poslednní dobou štvou...

      Vymazat
  4. Ta sukně i s tílkem funguje skvěle a k tobě mi to přijde naprosto dokonalé :) třešně jsou fajn, ale já jsem spíš borůvková a tak místo na stromě se válím v lese :)

    OdpovědětVymazat
  5. sukynka je rozkošná! ja tresne nejim, teda moc je nejim, uz od malicka, ale tobe slusej!

    OdpovědětVymazat
  6. Dědeček má na zahradě několik stromů plných třešní, a skoro každý den nás zásobuje takovou dávkou třešní, že už nevíme co s tím, haha. :D Ale taky je miluju! A strašně moc ti to sluší. M))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. my ted doma vyrábíme skvělý třešňový džem :) a děkuju moc!

      Vymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.